5 funkcí, díky kterým je Incomaker lepší než jiné e-mailové nástroje na trhu

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Český e-mailingový nástroj Incomaker nabízí v současnosti jedno z nejpropracovanějších řešení na personalizované automatizované marketingové kampaně. Jeho velmi pokročilé funkce, široké možnosti segmentace, strojové učení a prediktivní algoritmy, které dokáží předvídat chování zákazníků a na základě toho přizpůsobovat kampaně, vám umožní rozesílky maximálně personalizovat, přesně zacílit a doručovat uživatelům právě ten obsah, o který budou v danou chvíli mít ten největší zájem. Díky tomu budete z e-mailingu dosahovat ještě lepších konverzí, než kdy dříve. 

    Samozřejmostí u tohoto nástroje je intuitivní drag & drop editor, personalizace v češtině, slovenštině (případně i v dalších jazycích) a splnění všech legislativních požadavků, jako je např. GDPR. Navíc je Incomaker napojený na nejpopulárnější e-shopové platformy, jakými jsou Shoptet, Prestashop, Upgates, WPJ (dříve Kupshop), Oxyshop, Fastcentrik, Magento nebo WordPress.

    Pojďme se zaměřit na 5 pokročilých funkcí, které Incomaker oproti jiným nástrojům nabízí:

    1. Produkty a články v rozesílkách dle preference uživatele

    Díky propracovanému machine learning se odešle každému uživateli přesně ten obsah, o který dle svého chování na webu bude mít největší zájem. Představte si, že připravujete newsletter pro e-shop s potřebami pro domácí zvířata, kde nakupují jedni uživatelé krmení pro psy a zajímají je články o psech a druzí zase nakupují granule pro kočky a čtou zajímavosti o kočkách. V jiných e-mailingových nástrojích je zapotřebí připravit dva oddělené newslettery. 

    V Incomakeru stačí, když vytvoříte jednu šablonu s dynamickými prvky. Uživatelé, kteří nakupují pro psy, dostanou do své schránky newsletter s produkty pro psy a relevantními články. Naopak uživatelům, kteří nakupují pro své kočičí mazlíčky, přistane v příchozí poště newsletter pouze s kočičími produkty a relevantními články.

    2. Nejen personalizace textů, ale také grafiky

    Vysoká relevance inteligentních kampaní v nástroji Incomaker přináší zhruba 2x více prokliků oproti průměru běžných e-mailových nástrojů. Incomaker totiž dokáže personalizovat nejen texty, produkty a články, ale také obrázky. V automatizovaných kampaních dokáže díky hluboké znalosti dat doručit originální obrázek na míru každému uživateli.

    Například u svátkové kampaně umí do obrázku vložit produkt, třeba šperk s počátečním písmenem uživatele, a vypsat do obrázku jeho jméno. 

    Ukázka personalizace obrázku v nástroji Incomaker

    3. Pokročilá segmentace a přesné cílení k efektivnějším kampaním

    Incomaker má zdaleka nejhlubší datovou integraci s e-shopy, se kterou jsme se v Suzzie.cz setkali – díky tomu dokáže rozesílky daleko lépe zacílit a přinášet ještě více konverzí. Segmentaci zákazníků lze provést na základě jejich vlastností, předchozího nákupního chování, geografické lokality kontaktu, chování na webu, reakcí na kampaně, RFM metody a dalších aspektů. Můžete také vybrat produkty, které chcete prodávat, a Incomaker vám dle nasbíraných dat vybere tu nejvhodnější množinu zákazníků.

    Incomaker umí také efektivní cílení zákazníků za pomoci lead scoringu.

    Incomaker umí také jednotlivým zákazníkům přidělovat skóre (tzv. lead scoring) na základě interakcí s vaší značkou. Díky tomuto skóre zvládne Incomaker lépe zaměřit zákazníky, kteří jsou připraveni na nákup, a zacílit se na ně s konverzními kampaněmi.

    4. Multichannel marketing pro pestřejší sběr dat

    V dnešní době již mnoho e-mailingových nástrojů umožňuje spojit e-mailové kampaně s rozesílkou SMS. Incomaker jde v tomto ještě dál. Zvládá publikovat příspěvky na sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn), tím sbírá data o uživatelích na více místech a umožňuje tak dosahovat ještě lepších výsledků. 

    5. Personalizované produktové widgety a pop-up okna v e-shopu 

    Incomaker dokáže vkládat na web nejen pop-upy na sběr e-mailů a dalších uživatelských dat do databáze, ale dokáže za pomoci své umělé inteligence do e-shopu přidat i produktové widgety, které každému zákazníkovi zobrazí personalizované zboží dle jeho preferencí. To vše bez zásahu programátora. Tímto dokáže Incomaker mnohonásobně zvýšit na e-shopu pravděpodobnost, že zákazník nakoupí. 

    V Incomakeru lze také jednoduše vytvořit pop-up a následující teaser na míru

    Na závěr

    Co na Incomaker říkáte vy? Chtěli byste jej využít i pro vaše marketingové aktivity? Napište nám a my vám poradíme, jak na to.

    Zuzana Ševčíková
    Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.

      Líbí se vám článek?

      Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.