Český e-mailingový nástroj Incomaker nabízí v současnosti jedno z nejpropracovanějších řešení na personalizované automatizované marketingové kampaně. Jeho velmi pokročilé funkce, široké možnosti segmentace, strojové učení a prediktivní algoritmy, které dokáží předvídat chování zákazníků a na základě toho přizpůsobovat kampaně, vám umožní rozesílky maximálně personalizovat, přesně zacílit a doručovat uživatelům právě ten obsah, o který budou v danou chvíli mít ten největší zájem. Díky tomu budete z e-mailingu dosahovat ještě lepších konverzí, než kdy dříve.
Samozřejmostí u tohoto nástroje je intuitivní drag & drop editor, personalizace v češtině, slovenštině (případně i v dalších jazycích) a splnění všech legislativních požadavků, jako je např. GDPR. Navíc je Incomaker napojený na nejpopulárnější e-shopové platformy, jakými jsou Shoptet, Prestashop, Upgates, WPJ (dříve Kupshop), Oxyshop, Fastcentrik, Magento nebo WordPress.
Pojďme se zaměřit na 5 pokročilých funkcí, které Incomaker oproti jiným nástrojům nabízí:
1. Produkty a články v rozesílkách dle preference uživatele
Díky propracovanému machine learning se odešle každému uživateli přesně ten obsah, o který dle svého chování na webu bude mít největší zájem. Představte si, že připravujete newsletter pro e-shop s potřebami pro domácí zvířata, kde nakupují jedni uživatelé krmení pro psy a zajímají je články o psech a druzí zase nakupují granule pro kočky a čtou zajímavosti o kočkách. V jiných e-mailingových nástrojích je zapotřebí připravit dva oddělené newslettery.
V Incomakeru stačí, když vytvoříte jednu šablonu s dynamickými prvky. Uživatelé, kteří nakupují pro psy, dostanou do své schránky newsletter s produkty pro psy a relevantními články. Naopak uživatelům, kteří nakupují pro své kočičí mazlíčky, přistane v příchozí poště newsletter pouze s kočičími produkty a relevantními články.
2. Nejen personalizace textů, ale také grafiky
Vysoká relevance inteligentních kampaní v nástroji Incomaker přináší zhruba 2x více prokliků oproti průměru běžných e-mailových nástrojů. Incomaker totiž dokáže personalizovat nejen texty, produkty a články, ale také obrázky. V automatizovaných kampaních dokáže díky hluboké znalosti dat doručit originální obrázek na míru každému uživateli.
Například u svátkové kampaně umí do obrázku vložit produkt, třeba šperk s počátečním písmenem uživatele, a vypsat do obrázku jeho jméno.
3. Pokročilá segmentace a přesné cílení k efektivnějším kampaním
Incomaker má zdaleka nejhlubší datovou integraci s e-shopy, se kterou jsme se v Suzzie.cz setkali – díky tomu dokáže rozesílky daleko lépe zacílit a přinášet ještě více konverzí. Segmentaci zákazníků lze provést na základě jejich vlastností, předchozího nákupního chování, geografické lokality kontaktu, chování na webu, reakcí na kampaně, RFM metody a dalších aspektů. Můžete také vybrat produkty, které chcete prodávat, a Incomaker vám dle nasbíraných dat vybere tu nejvhodnější množinu zákazníků.
Incomaker umí také jednotlivým zákazníkům přidělovat skóre (tzv. lead scoring) na základě interakcí s vaší značkou. Díky tomuto skóre zvládne Incomaker lépe zaměřit zákazníky, kteří jsou připraveni na nákup, a zacílit se na ně s konverzními kampaněmi.
4. Multichannel marketing pro pestřejší sběr dat
V dnešní době již mnoho e-mailingových nástrojů umožňuje spojit e-mailové kampaně s rozesílkou SMS. Incomaker jde v tomto ještě dál. Zvládá publikovat příspěvky na sociální sítě (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn), tím sbírá data o uživatelích na více místech a umožňuje tak dosahovat ještě lepších výsledků.
5. Personalizované produktové widgety a pop-up okna v e-shopu
Incomaker dokáže vkládat na web nejen pop-upy na sběr e-mailů a dalších uživatelských dat do databáze, ale dokáže za pomoci své umělé inteligence do e-shopu přidat i produktové widgety, které každému zákazníkovi zobrazí personalizované zboží dle jeho preferencí. To vše bez zásahu programátora. Tímto dokáže Incomaker mnohonásobně zvýšit na e-shopu pravděpodobnost, že zákazník nakoupí.
Na závěr
Co na Incomaker říkáte vy? Chtěli byste jej využít i pro vaše marketingové aktivity? Napište nám a my vám poradíme, jak na to.
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!