img

Adresa

Impact Hub

Cyrilská 7, Brno 602 00

Telefon

+420 771 177 011

E-mail

info@suzzie.cz

6 tipů na zajímavé aplikace pro Instagram

Miliarda aktivních uživatelů měsíčně, denně více než 100 milionů příspěvků a 500 milionů stories, které během stejné doby obdrží od věrných fanoušků přibližně 4,2 miliardy lajků. Řeč je o Instagramu, který se už léta drží v první desítce nejoblíbenějších sociálních sítí napříč celým světem.

Ruku v ruce s rostoucí popularitou Instagramu vzniklo také velké množství aplikací pro správu, byznys, úpravu fotografií či vyhodnocování statistik a dosahů. Vsadíme se, že většinu z těch nejznámějších pravidelně využíváte v rámci své marketingové strategie

My jsme se rozhodli jít trochu jinou cestou. V dnešním článku vám proto představíme aplikace, o nichž jste možná zatím neslyšeli, ale věříme, že o to zajímavější a přínosnější pro vás budou. Zjistěte, jak efektivně budovat brand, vylepšovat klientské profily a získávat relevantní informace pro úspěšný influencer marketing na Instagramu. 

1) ContactInBio

Šikovná aplikace, která hravě vyřeší problém s nedostatkem odkazů, které můžete vkládat na svůj instagramový profil. Potřebujete potenciální zákazníky navést na svůj web, představit nový článek na blogu a zároveň nabídnout akční produkty ve vašem e-shopu? Vyřešte to pomocí ContactInBio. Aplikace vám umožní vytvořit personalizovanou microsite, na kterou vložíte všechny potřebné zdroje. Odkaz na microsite si pak už jenom snadno vložíte na svůj profil a prostřednictvím popisku na něj navede potenciální zákazníky.

Na podobném principu funguje také vychytávka Linkin.bio od oblíbené plánovací aplikace Later. Ke každému naplánovanému příspěvku přes aplikaci Later stačí pouze připojit URL, která se automaticky vloží do vytvořené microsite. Odkaz na microsite si obdobně jako u ContactInBio vložíte na svůj profil a pomocí popisku v příspěvcích zde navedete vaše sledující. Díky tomu můžete své fanoušky na Instagramu snadno dovést k nákupu produktů nebo přečtení nejzajímavějších článků na vašem blogu jako například u našeho klienta estetické a dermatologické kliniky Dermaestet.

2) Lingojam

Chcete zaujmou na první dobrou? Pak kromě propracované grafiky vsaďte také na neobvyklé písmo. Kurzívu, ztučnění a líbivý font do svého příspěvku či profilu dostanete prostřednictvím tohoto jednoduchého generátoru písma. Jak vidíte na našem příkladu — vlevo napíšete text, vpravo pak vybíráte z desítek možností. Pomocí Lingojam si snadno vytvoříte svůj „signature look“. Velkým benefitem je také to, že nemusíte nic stahovat a plně si vystačíte s desktopovou verzí.

3)  PiliApp

PiliApp je soubor užitečných nástrojů nejen pro sociální sítě. My jednoznačně doporučujeme skvělý online editor, který umožňuje převod řádků a mezer. K čemu tuto vychytávku využijete? Pomůže vám zkrotit texty v příspěvcích (tvorba nových řádků, mezery mezi znaky a emotikonami) a dát jim konečně strukturu a řád. Text jednoduše napíšete do textového pole v požadovaném tvaru, jedním kliknutím převedete, zkopírujete a vložíte do vašeho příspěvku. 

4) HypeAuditor

Influencer marketing je nejdynamičtěji se rozvíjející odvětví marketingu. Jak ale v obrovském množství influencerů vybrat toho pravého? Takového, který má adekvátní fanouškovskou základnu a skutečný dosah? Častým problémem bývají tzv. mrtvé duše, případně fanoušci z jiných zemí, kteří s daným followerem nijak neinteragují, a tudíž nejsou relevantní ani pro jakékoliv marketingové záměry. Všechny tyto problémy snadno vyřešíte s HypeAuditorem.

Díky aplikaci získáte podrobné metriky pro analýzu influencerů a můžete podrobně vyhodnocovat úspěšnost svých reklamních kampaní. Přečtěte si také další články o tom, jak v Suzzie.cz postupujeme při spolupráci s influencery a jak vyhodnocujeme naše kampaně s influencery.

5) Everliker

Získávání nových followerů je se zvětšujícím se objemem sdíleného obsahu stále obtížnější. Je proto nasnadě využít všech dostupných možností. Jednu z nich představuje právě aplikace Everliker která vám pomůže zcela zdarma zvyšovat počet followerů organickým způsobem. Jedná se o rozšíření do prohlížeče Chrome, který za vás automaticky „olajkuje“ příspěvky z vašeho seznamu vytipovaných hashtagů. 

Jak to funguje v praxi? 

1. Aplikace rozdá „To se mi líbí“ postům, které obsahují námi vybrané hastagy.

2. Autor příspěvku uvidí, že jste na jeho příspěvek zareagovali.

3. Na základě toho se zvýší pravděpodobnost, že se daný autor podívá na váš profil a stane tak vaším followerem.

6) IQhashtags

Ladíte příspěvek k dokonalosti, avšak kvůli nevhodně zvolenému hashtagu nakonec získá mizivý dosah? Poměrně častá situace, která dokáže vytočit do běla nejednoho social media manažera. Těmto situacím můžete předejít díky IQhashtags. Aplikace vám umožní najít a ukládat nejvhodnější a tematicky relevantní hashtagy. Zohlední také vhodnost hashtagů na základě velikosti vašeho publika. Díky neustále aktualizované databázi máte zase jistotu, že už nikdy nepoužijete žádný nepovolený hashtag, který by vaše příspěvky skryl před zraky potenciálních followerů.

Pevně věříme, že jste díky našemu článku objevili nové možnosti pro ještě úspěšnější marketing na Instagramu. 

Napsat komentář