Přemýšlíte nad tím, že do své marketingové strategie zahrnete influencer marketing? Přečtěte si, jak postupovat při výběru influencera, aby se spolupráce, co nejvíce vyplatila.
Zdravím, tady Suzzie. Jako průvodce světem marketingu se vám budu snažit poradit a inspirovat vás ve vašem podnikání. Věřím, že zde získáte spoustu užitečných informací.
Přemýšlíte nad tím, že do své marketingové strategie zahrnete influencer marketing? Přečtěte si, jak postupovat při výběru influencera, aby se spolupráce, co nejvíce vyplatila.
Analýza klíčových slov se považuje za základní strategický dokument v online marketingu. Obsahuje stovky až tisíce klíčových slov a frází, které souvisí s naším webem, případně s tím, co a jak lidé v našem oboru hledají.
Víte, jak mozek reaguje na určité podněty obsažené v reklamě? Přečtěte si první ze série článků o neuromarketingu. Dozvíte se, jak ovlivnit mysl vašich zákazníků a konečně najít ten pravý „spouštěč nákupu“.
V prvním článku jsme probrali, co je to analýza klíčových slov a kde všude se uplatňuje. V rámci pokračování vám ukážeme, jak prakticky postupujeme při její tvorbě. Přečtěte si o 5 základních krocích, bez kterých se kvalitní analýza klíčových slov rozhodně neobejde.
Analýza klíčových slov je jeden z nejdůležitějších počinů, který můžete pro svůj web udělat. Odvíjí se od ní totiž nejen organická návštěvnost vašeho webu, ale také celá jeho struktura, obsah a další navazující online marketingové aktivity. V článku se dozvíte, co je klasifikační analýza klíčových slov a proč byste ji u svého webu rozhodně neměli zanedbat.