Z našeho blogu

Zdravím, tady Suzzie. Jako průvodce světem marketingu se vám budu snažit poradit a inspirovat vás ve vašem podnikání. Věřím, že zde získáte spoustu užitečných informací.

Neuromarketing – jak využít emoce v prodeji?

V prvním článku o neuromarketingu jsme probrali, jakým způsobem funguje lidský mozek a jak se evolučně vyvinul do dnešní podoby. Ale především jsme se dozvěděli, jak můžeme s těmito poznatky ovlivnit mysl našich zákazníků pomocí marketingu. V dnešním článku se zaměříme na emoce, které mohou sehrát důležitou roli v nákupním procesu.

Pokračovat ve čtení

Influencer marketing – jak na spolupráci, která se vyplatí?

Přemýšlíte nad tím, že do své marketingové strategie zahrnete influencer marketing? Přečtěte si, jak postupovat při výběru influencera, aby se spolupráce co nejvíce vyplatila.

Pokračovat ve čtení

Dotazy & odpovědi – analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov se považuje za základní strategický dokument v online marketingu. Obsahuje stovky až tisíce klíčových slov a frází, které souvisí s naším webem, případně s tím, co a jak lidé v našem oboru hledají. Přečtěte si 6 nejčastějších dotazů týkající se analýzy klíčových slov.

Pokračovat ve čtení

Neuromarketing – jak můžeme ovlivnit mysl zákazníků?

Víte, jak mozek reaguje na určité podněty obsažené v reklamě? Přečtěte si první ze série článků o neuromarketingu. Dozvíte se, jak ovlivnit mysl vašich zákazníků a konečně najít ten pravý „spouštěč nákupu“.

Pokračovat ve čtení

Zaujal vás některý z mých článků?

Pokud byste se chtěli dozvědět o možnostech aplikace na vaše podnikání, můžete využít první konzultace zdarma.
Bezplatná konzultace

5 kroků ke kvalitní analýze klíčových slov

V prvním článku jsme probrali, co je to analýza klíčových slov a kde všude se uplatňuje. V rámci pokračování vám ukážeme, jak prakticky postupujeme při její tvorbě. Přečtěte si o 5 základních krocích, bez kterých se kvalitní analýza klíčových slov rozhodně neobejde.

Pokračovat ve čtení

Analýza klíčových slov – co to je a jak ji využít?

Analýza klíčových slov je jeden z nejdůležitějších počinů, který můžete pro svůj web udělat. Odvíjí se od ní totiž nejen organická návštěvnost vašeho webu, ale také celá jeho struktura, obsah a další navazující online marketingové aktivity. V článku se dozvíte, co je klasifikační analýza klíčových slov a proč byste ji u svého webu rozhodně neměli zanedbat.

Pokračovat ve čtení
1 4 5 6

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.