‚‚E-mail marketing má pozitivní vyhlídky a bude neustále růst,“ říká Markéta Kryštůfková ze společnosti Leadhub

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je Leadhub? V čem spočívá jeho jedinečnost? Proč je pro e-shopaře důležitý? A co všechno nabízí? Na tyto a další otázky odpovídala Markéta Kryštůfková ze společnosti Leadhub. Pokud vás zajímá i zbytek rozhovoru, můžete si ho také poslechnout ve formě podcastu nebo jej zhlédnout ve videu na YouTube.

    Jak byste popsala Leadhub? 

    Leadhub je český nástroj na e-mailingovou a marketingovou automatizaci, který pomáhá e-shopařům komunikovat se svými zákazníky během celého nákupního cyklu. Díky Leadhubu tak e-shopaři mohou ušetřit spoustu času, práce a zároveň zvednout své tržby. 

    Jaká je Vaše pozice v Leadhubu?

    Cílem mé pozice je hlavně pomáhat našim zákazníkům, aby aplikaci uměli používat a aby plně využívali i všechny dostupné funkce, které Leadhub nabízí. Dále pravidelně pořádám online Leadhub lekce, píši blogové články a nápovědy, abychom našim zákazníkům co nejvíce pomohli a usnadnili jim práci.

    Rozhovor s Markétou Kryštůfkovou v Impact Hub Brno

    Odkdy je Leadhub na trhu?

    Leadhub byl založený v roce 2015, takže v tuto dobu je na trhu přibližně 6 let. Svůj úspěch ale nejvíce zaznamenává v posledních 3 letech, jelikož se mezi e-shopaři stává čím dál tím více oblíbený a populární. Zároveň je Leadhub i víc vidět, protože se stal doplňkem české e-shopové platformy Shoptet.

    Jaký byl zájem ze strany klientů po spuštění Leadhubu?

    Na začátku jsme si museli důvěru našich klientů získat a ukázat jim, že e-mailing opravdu funguje. Mezi našimi prvními klienty byla například módní značka Vuch, Gentleman store a Potten & Pannen Staněk, kde jsme společně s kolegy byli od začátku. V době, kdy Leadhub vznikl, nebyl e-mailing až tak známý, jako je třeba dnes. Spousta lidí s ním právě vůbec nepracovala zejména proto, že v něho ani nevkládala důvěru. My v Leadhubu se právě snažíme o opak. Snažíme se lidem ukazovat, že e-mailing funguje a má svůj potenciál

    Módní značka Vuch je dlouholetým klientem systému Leadhub.

    Jak dlouho trval vývoj Leadhubu? 

    Co se týče vývoje, tak u aplikací tohoto typu vývoj v podstatě nikdy nekončí. První uživatele měl Leadhub hned v roce 2016. Naše největší uživatelská vize však byla naplněná až o 2 roky později, kdy se Leadhub stal doplňkem na české e-shopové platformě Shoptet. Nicméně i po 6 letech existence vývoj neustále trvá a my se stále snažíme posouvat dopředu a přicházet s novými věcmi. Také se snažíme vycházet vstříc i našim klientům a do vývoje tak aplikujeme věci, které e-shopaři mohou při práci potřebovat. 

    Čím si myslíte, že byl způsobený zlom v roce 2018, o kterém jste se zmiňovala? 

    Myslím, že hlavním důvodem bylo právě spojení s platformou Shoptet, což zapříčinilo větší viditelnost Leadhubu pro další potenciální klienty. Tímto spojením jsme i my museli posílit naše vlastní kapacity ve vývoji, v marketingu a v akvizici. Dále jsme začali více školit a věnovat se nápovědám, aby se Leadhub stal uchopitelnější pro všechny nově příchozí klienty.

    Česká e-shopová platforma Shoptet je plně propojena se systémem Leadhub.

    Myslíte, že je v současnosti o e-mailing větší zájem?

    Určitě ano, a myslím, že určitou roli v tom hraje i síla sociálních sítí, kde si lidé mezi sebou Leadhub doporučují. Dostáváme i krásné komentáře a reakce, což nás samozřejmě velice těší. To se týká i samotné odezvy našich zákazníků, která nás také motivuje posunovat se dál a dál. 

    V čem je podle Vás Leadhub jedinečný?

    Jedinečnost Leadhubu tkví zejména v tom, že je vyvíjen právě pro e-shopaře, což v praxi znamená, že účet našeho zákazníka je plně propojen i s jeho e-shopem. Toto unikátní propojení nám zprostředkovává důležitá data, která potřebujeme k tomu, abychom mohli dělat e-mailng správně. Další výhoda Leadhubu je samozřejmě i snadné ovládání a rychlost. Pokud přijde e-shopař do Leadhubu a například si nainstaluje určitý doplněk nebo provede integraci, tak do půl hodiny je schopen spustit první kampaně. 

    V každém účtu poskytujeme zákazníkům předpřipravené kampaně, zároveň ty nejpoužívanější a nejoblíbenější, což e-shopařům šetří zejména spoustu času. V Leadhubu si dáváme velice záležet i v případě flexibilní zákaznické podpory, kde se snažíme neustále reagovat na dotazy a požadavky našich zákazníků. Pokud je nějaká věc poptávaná několikrát, snažíme se ji co nejrychleji zařadit do vývoje a nabídnout ji e-shopařům, aby jejich práce byla co nejsnazší. 

    Poslechněte si zbytek rozhovoru v našem podcastu Suzzie Talk nebo jako video na Youtube. Přejeme příjemný poslech!

    Rozhovor najdete i na Youtube.
    Zuzana Ševčíková
    Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.

      Líbí se vám článek?

      Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.