Co je Leadhub? V čem spočívá jeho jedinečnost? Proč je pro e-shopaře důležitý? A co všechno nabízí? Na tyto a další otázky odpovídala Markéta Kryštůfková ze společnosti Leadhub. Pokud vás zajímá i zbytek rozhovoru, můžete jej zhlédnout ve videu na YouTube.
Jak byste popsala Leadhub?
Leadhub je český nástroj na e-mailingovou a marketingovou automatizaci, který pomáhá e-shopařům komunikovat se svými zákazníky během celého nákupního cyklu. Díky Leadhubu tak e-shopaři mohou ušetřit spoustu času, práce a zároveň zvednout své tržby.
Jaká je Vaše pozice v Leadhubu?
Cílem mé pozice je hlavně pomáhat našim zákazníkům, aby aplikaci uměli používat a aby plně využívali i všechny dostupné funkce, které Leadhub nabízí. Dále pravidelně pořádám online Leadhub lekce, píši blogové články a nápovědy, abychom našim zákazníkům co nejvíce pomohli a usnadnili jim práci.
Rozhovor s Markétou Kryštůfkovou v Impact Hub Brno
Odkdy je Leadhub na trhu?
Leadhub byl založený v roce 2015, takže v tuto dobu je na trhu přibližně 6 let. Svůj úspěch ale nejvíce zaznamenává v posledních 3 letech, jelikož se mezi e-shopaři stává čím dál tím více oblíbený a populární. Zároveň je Leadhub i víc vidět, protože se stal doplňkem české e-shopové platformy Shoptet.
Jaký byl zájem ze strany klientů po spuštění Leadhubu?
Na začátku jsme si museli důvěru našich klientů získat a ukázat jim, že e-mailing opravdu funguje. Mezi našimi prvními klienty byla například módní značka Vuch, Gentleman store a Potten & Pannen Staněk, kde jsme společně s kolegy byli od začátku. V době, kdy Leadhub vznikl, nebyl e-mailing až tak známý, jako je třeba dnes. Spousta lidí s ním právě vůbec nepracovala zejména proto, že v něho ani nevkládala důvěru. My v Leadhubu se právě snažíme o opak. Snažíme se lidem ukazovat, že e-mailing funguje a má svůj potenciál.
Módní značka Vuch je dlouholetým klientem systému Leadhub.
Jak dlouho trval vývoj Leadhubu?
Co se týče vývoje, tak u aplikací tohoto typu vývoj v podstatě nikdy nekončí. První uživatele měl Leadhub hned v roce 2016. Naše největší uživatelská vize však byla naplněná až o 2 roky později, kdy se Leadhub stal doplňkem na české e-shopové platformě Shoptet. Nicméně i po 6 letech existence vývoj neustále trvá a my se stále snažíme posouvat dopředu a přicházet s novými věcmi. Také se snažíme vycházet vstříc i našim klientům a do vývoje tak aplikujeme věci, které e-shopaři mohou při práci potřebovat.
Čím si myslíte, že byl způsobený zlom v roce 2018, o kterém jste se zmiňovala?
Myslím, že hlavním důvodem bylo právě spojení s platformou Shoptet, což zapříčinilo větší viditelnost Leadhubu pro další potenciální klienty. Tímto spojením jsme i my museli posílit naše vlastní kapacity ve vývoji, v marketingu a v akvizici. Dále jsme začali více školit a věnovat se nápovědám, aby se Leadhub stal uchopitelnější pro všechny nově příchozí klienty.
Česká e-shopová platforma Shoptet je plně propojena se systémem Leadhub.
Myslíte, že je v současnosti o e-mailing větší zájem?
Určitě ano, a myslím, že určitou roli v tom hraje i síla sociálních sítí, kde si lidé mezi sebou Leadhub doporučují. Dostáváme i krásné komentáře a reakce, což nás samozřejmě velice těší. To se týká i samotné odezvy našich zákazníků, která nás také motivuje posunovat se dál a dál.
V čem je podle Vás Leadhub jedinečný?
Jedinečnost Leadhubu tkví zejména v tom, že je vyvíjen právě pro e-shopaře, což v praxi znamená, že účet našeho zákazníka je plně propojen i s jeho e-shopem. Toto unikátní propojení nám zprostředkovává důležitá data, která potřebujeme k tomu, abychom mohli dělat e-mailng správně. Další výhoda Leadhubu je samozřejmě i snadné ovládání a rychlost. Pokud přijde e-shopař do Leadhubu a například si nainstaluje určitý doplněk nebo provede integraci, tak do půl hodiny je schopen spustit první kampaně.
V každém účtu poskytujeme zákazníkům předpřipravené kampaně, zároveň ty nejpoužívanější a nejoblíbenější, což e-shopařům šetří zejména spoustu času. V Leadhubu si dáváme velice záležet i v případě flexibilní zákaznické podpory, kde se snažíme neustále reagovat na dotazy a požadavky našich zákazníků. Pokud je nějaká věc poptávaná několikrát, snažíme se ji co nejrychleji zařadit do vývoje a nabídnout ji e-shopařům, aby jejich práce byla co nejsnazší.
Poslechněte si zbytek rozhovoru v našem videu na Youtube. Přejeme příjemný poslech!
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!