Zákaznická péče nejen na sítích

Víte, proč je zákaznická péče tolik důležitá a jak ji správně nastavit? Naučíme vás základní procesy zákaznické péče, jak správně se zákazníky komunikovat a budovat si s nimi kladné vztahy.
Rezervovat termín
Zákaznická péče nejen na sítích

Proč byste se
měli zúčastnit?

  • Chcete se svými zákazníky budovat dlouhodobé pozitivní vztahy?
  • Víte, jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci se zákazníkem?
  • Přemýšlíte, jak vybrat ideálního pracovníka podpory a jak jej zaučit?
  • Nevíte si rady s nespokojenými zákazníky a hejtery?
Co od nás obdržíte?

Co od nás obdržíte?

Každý účastník školení od nás získá výukové materiály, které obsahují kompletní probíranou látku i místo pro poznámky. Součástí jsou také tipy na nástroje, návody a články, které lze využít pro další samostudium.
Rezervovat termín

3týdenní e-mail mentoring

Dokončením kurzu naše spolupráce skončit nemusí. Díky našemu 3týdennímu e-mailovému mentoringu se vám budeme moci věnovat několik týdnů i nadále. Zodpovíme případné otázky a invididuálně pomůžeme.
Mám zájem
3týdenní e-mail mentoring
Co se na školení dozvíte?

Co se na školení dozvíte?

  • Proč je skvělá zákaznická péče důležitá
  • Jak budovat kladný vztah se zákazníkem
  • Jak zajistit, aby u vás zákazníci utráceli více peněz a neodcházeli ke konkurenci
  • Jak si poradit s nespokojenými a naštvanými zákazníky
  • Jak se vyvarovat nejčastějším chybám v komunikaci se zákazníkem
  • Jak řešit opakující se situace na zákaznické podpoře
  • Jak zaškolit nové kolegy

Pro koho je školení vhodné?

Školení je vhodné pro začátečníky i pokročilé. Hodí se nejen pro ty, kteří se osobně setkávají s péčí o zákazníky, ale také pro majitele / manažery firem, kteří potřebují zákaznickou podporu delegovat na správné pracovníky.
1
Správce sociálních sítí
… kteří řeší firemní sociální sítě.
2
Marketingové specialisty
… kteří spravují firemní recenze.
3
Majitele a správce e-shopů
… kteří často řeší se zákazníky náročné situace.
5
Manažery
… kteří delegují zákaznickou podporu na jiné pracovníky.
6
Pracovníky podpory
… kteří mají na starost péči o zákazníka včetně reklamací a referencí.
Množstevní sleva

Víte o někom, kdo by se také chtěl zúčastnil?

Pro 2 a více účastníků našeho školení nabízíme skupinovou slevu 15 až 25 %. Sleva platí při objednání kurzu najednou.
Rezervovat termín

Kdo vás bude školit?

Michaela Dočekalová se specializuje na tvorbu kreativního obsahu. V týmu Suzzie.cz se také podílí na auditech sociálních sítí klientů, copywritingu, fotografické činnosti a námětům ke kampaním.

V oboru marketingu pracuje od roku 2016. Její znalosti a zkušenosti ocenily značky jako Aktin.cz, Nuties.cz, 81klima.cz, LazyFriday s.r.o., MYJÓMI družstvo invalidů, Hotel a restaurace Slavia Svitavy, Podnikatelský klub Smart Network, Dopner.cz, Kavárna a bistro Ježek u cesty, Hmyz na talíři a další klienti.

Mezi její největší dosavadní úspěchy patří účast mezi 10 nejlepších startupů z 82 přihlášených, do akcelerátoru Start it od ČSOB, za firmu LazyFriday s.r.o. z pozice provozní ředitelky.

Michaela Dočekalová

Informace ke školení

Cena školení
Cena školení je
1990,- Kč
  • Tištěné materiály s probíranou látkou a místem pro vaše poznámky
  • Certifikát o absolvovaném školení
  • Školení probíhá pouze online
Skupinové slevy
Nabízíme
skupinové slevy
  • Pro 2 účastníky 15 % sleva
  • Pro 3 účastníky 20 % sleva
  • Pro 4 a více účastníků 25 % sleva
  • Sleva platí při objednání kurzu najednou
Výukové materiály
Výukové
materiály
  • Kompletní přehled učiva ze školení
  • Místo pro vaše poznámky a úkoly
  • Důležité nástroje, návody a články
  • Vhodné pro samostudium po kurzu

Registrujte se, dokud máme volné místo

Jsme plátci DPH. Cena za školení je plně splatná předem na základě zaslané proforma faktury. Místo na školení garantujeme až po zaplacení vaší objednávky.
  • 19.7. úterý 13:00 až 18:00, online
  • 17.8. středa 13:00 až 18:00, online
  • 13.9. úterý 13:00 až 18:00, online

Jak bude probíhat školení?

Online varianta
5 hodin školení
Školení bude probíhat ve zvoleném termínu v kontaktním formuláři.
Přestávky
Během školení lektor určuje pár krátkých přestávek.
Místo školení
Školení bude probíhat na platformě Zoom nebo Google Meet. Školení je interaktivní, z toho důvodu je vhodné mít zapnutou kameru se zvukem a být v místnosti, kde nebudete ničím rušeni.
Wi-Fi připojení
Doporučujeme klidné místo s kvalitním připojením k internetu.

Související kurzy

Hledáte individuánlní konzultaci?

Hledáte individuální konzultaci?

Máte specifický problém a potřebovali byste poradit nebo nasměrovat správným směrem? Dáváte přednost kratší konzultaci, která jde přímo k jádru věci? Potřebujete školení pro marketingové oddělení vaší firmy nebo menšího týmu? Neváhejte se nám ozvat.

Rádi připravíme individuální školení přesně podle vašich potřeb, nebo můžete využít naší marketingové konzultace na míru.

Více o marketingové konzultaci
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.