Dotazy & odpovědi – analýza klíčových slov

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Analýza klíčových slov se považuje za základní strategický dokument v online marketingu. Obsahuje stovky až tisíce klíčových slov a frází, které souvisí s naším webem, případně s tím, co a jak lidé v našem oboru hledají.

    Přečtěte si 6 nejčastějších dotazů týkající se analýzy klíčových slov:

    1. Proč jsou klíčová slova důležitá?

    Pokud chceme přivádět relevantní návštěvníky na web, je důležité vědět, co a jak lidé hledají ve vyhledávačích. Klíčová slova a fráze, které lidé používají, bychom měli mít zahrnuty na našem webu.

    2. Co se stane, když web není optimalizován na klíčová slova?

    Vyhledávače nedokážou přivádět návštěvníky na web, pokud na hledané klíčové slovo nemohou najít odpověď. Proto bez analýzy klíčových slov není ve většině případů možné provádět optimalizaci pro vyhledávače – nevíme totiž, na jaká klíčová slova a fráze máme cílit.

    3. K čemu analýza slouží?

    Analýza klíčových slov se odvíjí podle potřeby klienta. Často bývá podkladem pro obsahovou strategii webu, ale také ji lze využít pro návrh informační struktury webu či jako podklad pro další kanály marketingu jako PPC, sociální sítě či linkbuilding.

    4. Jak dlouho analýza trvá?

    Analýza klíčových slov může trvat 10 až 50 hodin. Lze se s ní zaměřit do hloubky na jednu sekci na webu, nebo ji lze naopak pojmout hodně zeširoka, aby pokryla celý web.

    5. Jak vypadá analýza klíčových slov?

    Každé klíčové slovo je klasifikováno do několika tříd a obsahuje informaci o jeho konkurenčnosti, průměrné a měsíční hledanosti na Google a Seznamu – jedná se o velmi cenná data, která dále slouží pro obsahovou strategii blogu a celého webu.

    Analýza klíčových slov dále obsahuje, jestli na dané klíčové slovo existuje dopadová stránka na našem webu, proto je analýza také důležitým podkladem pro návrh informační architektury webu.

    6. Co je výstupem analýzy?

    Výstupem je excelová tabulka s několika záložkami (sběr dat s hledaností a klasifikací slov, kontingenční tabulky) včetně shrnutí výsledků analýzy a doporučení týkající se dalšího postupu.

    Zuzana Ševčíková
    Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.

      Líbí se vám článek?

      Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.