Suzzie.cz logo

Recenze nástroje Mailhunt: Loví newslettery úspěšných, aby vylepšil ty vaše

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Česká startupová scéna se na jaře rozrostla o pozoruhodného marketingového nováčka – Mailhunt. Poměrně nedávno spuštěný e-mailingový nástroj slibuje rychlý a přehledný monitoring newsletterů konkurence. Co všechno umí a komu by rozhodně neměl uniknout? Vyzkoušeli jsme ho za vás a připravili přehled toho nejzajímavějšího.

Co je Mailhunt?

E-mail stále patří mezi nejkonverznější nástroje online marketingu, nicméně zaujmout zákazníka v přeplněném inboxu začíná být čím dál těžší. Pokud si lámete hlavu nad tím, jak napsat newsletter s vysokým konverzním poměrem, Mailhunt může být užitečným zdrojem inspirace.

Hlavní přehled e-malingového nástroje Mailhunt

Jak funguje?

Mailhunt shromažďuje klíčová data o newsletterech různých e-shopů na jednom místě. Nahradí tak vlastní sběr dat, který vyžaduje přihlašování k odběrům a pečlivé třídění e-mailů. V příjemném uživatelském prostředí nabízí ucelené statistiky, díky kterým jednoduše zjistíte, jak si stojíte v porovnání s konkurencí.

Jaká data v něm najdete?

Všechna data jsou v Mailhunt přehledně uspořádána podle odvětví nebo typu zboží. Zároveň si zde můžete prohlédnout aktuální trendy českého e-mailingu. Množství informací, ke kterým budete mít přístup, pak záleží jen na tarifu, který si zvolíte. Jaká data v něm tedy najdete?

  • Nejoblíbenější čas a den rozesílek
  • Počet e-mailů zaslaných za vybrané období
  • Délka a nejčastější fráze v předmětu
  • Nejběžnější výše slev
  • Používané e-mailingové nástroje
  • Design newsletterů nejsledovanějších e-shopů
Detailní analýza konkrétního předmětů

Proč Mailhunt stojí za vyzkoušení?

Pomůže s tvorbou newsletteru, kdykoliv vám dojdou nápady na obsah, textový i grafický. A nejen to, poradí i vhodný e-mailingový nástroj nebo ideální nastavení hromadné rozesílky ve vašem odvětví. V neposlední řadě šetří čas, který vyžaduje monitoring vlastními silami.

Pro koho může být zajímavý?

Pro majitele e-shopu, kterým poskytuje možnost rychle se v e-mailing marketingu zorientovat a poučit se z úspěchu nebo chyb jiných. To je do začátku bezesporu velkou výhodou.

Detailní zobrazení kategorie

Marketingové agentury běžně sbírají velké množství dat o konkurenci, po kterém následuje složité třídění a vyhodnocování. Ocení tak zejména úsporu času a nákladů, které lze investovat k vylepšování stávajících strategií.

Specialisté na e-mailing často hledají nová řešení, jak ještě vylepšit parametry hromadných rozesílek. K tomu jim mohou pomoci automatické reporty s velmi podrobnými analýzami.

Pro copywritery a grafiky bude rozhodně zajímavé vidět grafiku, design nebo fráze v předmětu newsletterů úspěšných e-shopů. Příjemnou vychytávkou je i kalendář, ve kterém jsou zaznamenány svátky a důležité dny.

Možnost marketingového kalendáře

Nejlépe cílovou skupinu Mailhunt vystihují slova zakladatele a CEO, Lukáše Benzla: „Mezi uživateli máme jak velké značky a marketingové agentury, tak úplně začínající e-shopy, které s e-mailovým marketingem nemají prakticky žádné zkušenosti. Mailhunt stavíme tak, aby dokázal přinášet nejen běžně nedostupná data a analýzy, ale také inspiraci. Během pár minut tak uživatel zjistí, jaké jsou trendy a jaký typ obsahu či nabídek může být v e-mailingu atraktivní.“

Zakladatel a CEO Lukáš Benzl

Jaké jsou tarify a kolik to stojí?

Mailhunt je momentálně dostupný ve třech variantách – free, basic a premium.

Bezplatná Free varianta umožňuje odebírat emaily z 5 webů. Ačkoliv neposkytuje podrobnější statistiky, zjistíte s ní alespoň základní informace o tom, kdy a jak často sledovaný web newslettery posílá.

Pokročilejší Basic předplatné za 275 Kč měsíčně nabízí přehled emailů až z 10 webů, jejich neomezenou historii a detailní statistiky, nedozvíte se s ním už ale příliš detailů z pohledu obsahu.

Premium je nejdražším tarifem a vychází na 450 Kč měsíčně. Oproti basic přidává analýzu předmětu newsletterů nebo nejčastější výše slev.

Naše zhodnocení aplikace Mailhunt

Mailhunt je bezpochyby nástrojem, který stojí za pozornost. Pokud přihlédneme k časové náročnosti vlastního reportingu, jeho cena působí více než příznivě. Nicméně je důležité dodat, že statistiky o úspěšnosti zde zatím chybí, a tak se úplně bez vlastních dat neobejdete.

Detal v e-mailu v nástroji Mailhunt

Mailhunt si můžete ZDARMA vyzkoušet

Momentálně běží na mailhunt.cz akce 7 dní zdarma na zkoušku v prémiové verzi bez nutnosti zadání platební karty. Doporučujeme všemi deseti tuto možnost využít a vyzkoušet si všechny funkce bez omezení.

A jak se líbí vám? Potřebujete poradit, jak na něj nebo byste raději přece jen přenechali tvorbu newsletteru zkušeným marketérům? Ozvěte se nám a společně to vymyslíme.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Cyrilská 7,
603 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2021 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.
Náš web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.
Rozumím

Líbí se vám článek?