Česká startupová scéna se na jaře rozrostla o pozoruhodného marketingového nováčka – Mailhunt. Poměrně nedávno spuštěný e-mailingový nástroj slibuje rychlý a přehledný monitoring newsletterů konkurence. Co všechno umí a komu by rozhodně neměl uniknout? Vyzkoušeli jsme ho za vás a připravili přehled toho nejzajímavějšího.
Co je Mailhunt?
E-mail stále patří mezi nejkonverznější nástroje online marketingu, nicméně zaujmout zákazníka v přeplněném inboxu začíná být čím dál těžší. Pokud si lámete hlavu nad tím, jak napsat newsletter s vysokým konverzním poměrem, Mailhunt může být užitečným zdrojem inspirace.
Hlavní přehled e-malingového nástroje Mailhunt
Jak funguje?
Mailhunt shromažďuje klíčová data o newsletterech různých e-shopů na jednom místě. Nahradí tak vlastní sběr dat, který vyžaduje přihlašování k odběrům a pečlivé třídění e-mailů. V příjemném uživatelském prostředí nabízí ucelené statistiky, díky kterým jednoduše zjistíte, jak si stojíte v porovnání s konkurencí.
Jaká data v něm najdete?
Všechna data jsou v Mailhunt přehledně uspořádána podle odvětví nebo typu zboží. Zároveň si zde můžete prohlédnout aktuální trendy českého e-mailingu. Množství informací, ke kterým budete mít přístup, pak záleží jen na tarifu, který si zvolíte. Jaká data v něm tedy najdete?
Nejoblíbenější čas a den rozesílek
Počet e-mailů zaslaných za vybrané období
Délka a nejčastější fráze v předmětu
Nejběžnější výše slev
Používané e-mailingové nástroje
Design newsletterů nejsledovanějších e-shopů
Detailní analýza konkrétního předmětů
Proč Mailhunt stojí za vyzkoušení?
Pomůže s tvorbou newsletteru, kdykoliv vám dojdou nápady na obsah, textový i grafický. A nejen to, poradí i vhodný e-mailingový nástroj nebo ideální nastavení hromadné rozesílky ve vašem odvětví. V neposlední řadě šetří čas, který vyžaduje monitoring vlastními silami.
Pro koho může být zajímavý?
Pro majitele e-shopu, kterým poskytuje možnost rychle se v e-mailing marketingu zorientovat a poučit se z úspěchu nebo chyb jiných. To je do začátku bezesporu velkou výhodou.
Detailní zobrazení kategorie
Marketingové agentury běžněsbírají velké množství dat o konkurenci, po kterém následuje složité třídění a vyhodnocování. Ocení tak zejména úsporu času a nákladů, které lze investovat k vylepšování stávajících strategií.
Specialisté na e-mailing často hledají nová řešení, jak ještě vylepšit parametry hromadných rozesílek. K tomu jim mohou pomoci automatické reporty s velmi podrobnými analýzami.
Pro copywritery a grafiky bude rozhodně zajímavé vidět grafiku, design nebo fráze v předmětu newsletterů úspěšných e-shopů. Příjemnou vychytávkou je i kalendář, ve kterém jsou zaznamenány svátky a důležité dny.
Možnost marketingového kalendáře
Nejlépe cílovou skupinu Mailhunt vystihují slova zakladatele a CEO, Lukáše Benzla: „Mezi uživateli máme jak velké značky a marketingové agentury, tak úplně začínající e-shopy, které s e-mailovým marketingem nemají prakticky žádné zkušenosti. Mailhunt stavíme tak, aby dokázal přinášet nejen běžně nedostupná data a analýzy, ale také inspiraci. Během pár minut tak uživatel zjistí, jaké jsou trendy a jaký typ obsahu či nabídek může být v e-mailingu atraktivní.“
Zakladatel a CEO Lukáš Benzl
Jaké jsou tarify a kolik to stojí?
Mailhunt je momentálně dostupný ve třech variantách – free, basic a premium.
Bezplatná Free varianta umožňuje odebírat emaily z 5 webů. Ačkoliv neposkytuje podrobnější statistiky, zjistíte s ní alespoň základní informace o tom, kdy a jak často sledovaný web newslettery posílá.
Pokročilejší Basic předplatné za 275 Kč měsíčně nabízí přehled emailů až z 10 webů, jejich neomezenou historii a detailní statistiky, nedozvíte se s ním už ale příliš detailů z pohledu obsahu.
Premium je nejdražším tarifem a vychází na 450 Kč měsíčně. Oproti basic přidává analýzu předmětu newsletterů nebo nejčastější výše slev.
Naše zhodnocení aplikace Mailhunt
Mailhunt je bezpochyby nástrojem, který stojí za pozornost. Pokud přihlédneme k časové náročnosti vlastního reportingu, jeho cena působí více než příznivě. Nicméně je důležité dodat, že statistiky o úspěšnosti zde zatím chybí, a tak se úplně bez vlastních dat neobejdete.
Detal v e-mailu v nástroji Mailhunt
Mailhunt si můžete ZDARMA vyzkoušet
Momentálně běží na mailhunt.cz akce 7 dní zdarma na zkoušku v prémiové verzi bez nutnosti zadání platební karty. Doporučujeme všemi deseti tuto možnost využít a vyzkoušet si všechny funkce bez omezení.
A jak se líbí vám? Potřebujete poradit, jak na něj nebo byste raději přece jen přenechali tvorbu newsletteruzkušeným marketérům? Ozvěte se nám a společně to vymyslíme.
Jsem copywriter, který se nezalekne žádného textu. Baví mě sledovat a testovat novinky ze světa online marketingu. Píšu o nich a dalších zajímavých tématech na blogu Suzzie, kde jsem momentálně na stáži díky projektu #HolkyzMarketingu.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!