Recenze nástroje Mailhunt: Loví newslettery úspěšných, aby vylepšil ty vaše

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Česká startupová scéna se na jaře rozrostla o pozoruhodného marketingového nováčka – Mailhunt. Poměrně nedávno spuštěný e-mailingový nástroj slibuje rychlý a přehledný monitoring newsletterů konkurence. Co všechno umí a komu by rozhodně neměl uniknout? Vyzkoušeli jsme ho za vás a připravili přehled toho nejzajímavějšího.

    Co je Mailhunt?

    E-mail stále patří mezi nejkonverznější nástroje online marketingu, nicméně zaujmout zákazníka v přeplněném inboxu začíná být čím dál těžší. Pokud si lámete hlavu nad tím, jak napsat newsletter s vysokým konverzním poměrem, Mailhunt může být užitečným zdrojem inspirace.

    Hlavní přehled e-malingového nástroje Mailhunt

    Jak funguje?

    Mailhunt shromažďuje klíčová data o newsletterech různých e-shopů na jednom místě. Nahradí tak vlastní sběr dat, který vyžaduje přihlašování k odběrům a pečlivé třídění e-mailů. V příjemném uživatelském prostředí nabízí ucelené statistiky, díky kterým jednoduše zjistíte, jak si stojíte v porovnání s konkurencí.

    Jaká data v něm najdete?

    Všechna data jsou v Mailhunt přehledně uspořádána podle odvětví nebo typu zboží. Zároveň si zde můžete prohlédnout aktuální trendy českého e-mailingu. Množství informací, ke kterým budete mít přístup, pak záleží jen na tarifu, který si zvolíte. Jaká data v něm tedy najdete?

    • Nejoblíbenější čas a den rozesílek
    • Počet e-mailů zaslaných za vybrané období
    • Délka a nejčastější fráze v předmětu
    • Nejběžnější výše slev
    • Používané e-mailingové nástroje
    • Design newsletterů nejsledovanějších e-shopů
    Detailní analýza konkrétního předmětů

    Proč Mailhunt stojí za vyzkoušení?

    Pomůže s tvorbou newsletteru, kdykoliv vám dojdou nápady na obsah, textový i grafický. A nejen to, poradí i vhodný e-mailingový nástroj nebo ideální nastavení hromadné rozesílky ve vašem odvětví. V neposlední řadě šetří čas, který vyžaduje monitoring vlastními silami.

    Pro koho může být zajímavý?

    Pro majitele e-shopu, kterým poskytuje možnost rychle se v e-mailing marketingu zorientovat a poučit se z úspěchu nebo chyb jiných. To je do začátku bezesporu velkou výhodou.

    Detailní zobrazení kategorie

    Marketingové agentury běžně sbírají velké množství dat o konkurenci, po kterém následuje složité třídění a vyhodnocování. Ocení tak zejména úsporu času a nákladů, které lze investovat k vylepšování stávajících strategií.

    Specialisté na e-mailing často hledají nová řešení, jak ještě vylepšit parametry hromadných rozesílek. K tomu jim mohou pomoci automatické reporty s velmi podrobnými analýzami.

    Pro copywritery a grafiky bude rozhodně zajímavé vidět grafiku, design nebo fráze v předmětu newsletterů úspěšných e-shopů. Příjemnou vychytávkou je i kalendář, ve kterém jsou zaznamenány svátky a důležité dny.

    Možnost marketingového kalendáře

    Nejlépe cílovou skupinu Mailhunt vystihují slova zakladatele a CEO, Lukáše Benzla: „Mezi uživateli máme jak velké značky a marketingové agentury, tak úplně začínající e-shopy, které s e-mailovým marketingem nemají prakticky žádné zkušenosti. Mailhunt stavíme tak, aby dokázal přinášet nejen běžně nedostupná data a analýzy, ale také inspiraci. Během pár minut tak uživatel zjistí, jaké jsou trendy a jaký typ obsahu či nabídek může být v e-mailingu atraktivní.“

    Zakladatel a CEO Lukáš Benzl

    Jaké jsou tarify a kolik to stojí?

    Mailhunt je momentálně dostupný ve třech variantách – free, basic a premium.

    Bezplatná Free varianta umožňuje odebírat emaily z 5 webů. Ačkoliv neposkytuje podrobnější statistiky, zjistíte s ní alespoň základní informace o tom, kdy a jak často sledovaný web newslettery posílá.

    Pokročilejší Basic předplatné za 275 Kč měsíčně nabízí přehled emailů až z 10 webů, jejich neomezenou historii a detailní statistiky, nedozvíte se s ním už ale příliš detailů z pohledu obsahu.

    Premium je nejdražším tarifem a vychází na 450 Kč měsíčně. Oproti basic přidává analýzu předmětu newsletterů nebo nejčastější výše slev.

    Naše zhodnocení aplikace Mailhunt

    Mailhunt je bezpochyby nástrojem, který stojí za pozornost. Pokud přihlédneme k časové náročnosti vlastního reportingu, jeho cena působí více než příznivě. Nicméně je důležité dodat, že statistiky o úspěšnosti zde zatím chybí, a tak se úplně bez vlastních dat neobejdete.

    Detal v e-mailu v nástroji Mailhunt

    Mailhunt si můžete ZDARMA vyzkoušet

    Momentálně běží na mailhunt.cz akce 7 dní zdarma na zkoušku v prémiové verzi bez nutnosti zadání platební karty. Doporučujeme všemi deseti tuto možnost využít a vyzkoušet si všechny funkce bez omezení.

    A jak se líbí vám? Potřebujete poradit, jak na něj nebo byste raději přece jen přenechali tvorbu newsletteru zkušeným marketérům? Ozvěte se nám a společně to vymyslíme.

    Petra Javorková
    Jsem copywriter, který se nezalekne žádného textu. Baví mě sledovat a testovat novinky ze světa online marketingu. Píšu o nich a dalších zajímavých tématech na blogu Suzzie, kde jsem momentálně na stáži díky projektu #HolkyzMarketingu.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.

      Líbí se vám článek?

      Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.