A-B testování

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to A-B testování?

A-B testování nazývané rovněž „split testing“ je marketingová metoda, která umožňuje porovnat efektivitu více variant (reklamy, stránky na webu apod.) v rámci určitého marketingového nástroje. Důležitými prvky jsou dostatečný vzorek uživatelů a stejné podmínky testování pro obě varianty. Po vyhodnocení úspěšnosti (například v Google Analytics) se dále pracuje s výslednou variantou. 

A-B testování vám pomůže porovnat efektivitu více variant.
A-B testování vám pomůže porovnat efektivitu více variant.

A-B testování v praxi

  • Reklamní bannery v PPC reklamě (textové i grafické prvky)
  • Landing pages webu (CTA tlačítka, nadpisy, formuláře)
  • Efektivita newsletterů (varianty e-mailů, předměty, odesílatel)
  • Počet kroků v nákupním košíku aj.

Například v Business Manageru (inzertním nástroji pro Facebook a Instagram) je možné A/B test provést tak, že posléze sám vyhodnotí podle zvoleného časového období a rozpočtu, na kolik procent bude A/B test relevantní.

Co je cílem A-B testování?

Zjistit, která z testovaných variant je výkonnější z pohledu konverzí, konverzního poměru, CTR či jiných metrik.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.