AIDA

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to AIDA?

    AIDA  marketingový model, který již v 19. století vytvořil E. St. Elmo Lewis. Cílem je prostřednictvím 4 základních kroků či frází dovést potenciálního klienta ke koupi a proměnit ho v zákazníka

    Marketingový model AIDA
    Marketingový model AIDA

    AIDA v praxi

    • A (Attention)  — pozornost: upoutání pozornosti cílové skupiny či zákazníka
    • I  (Interest) — zájem: vzbuzení zájmu o produkt (např. touha zjistit více informací)
    • D (Desire) touha: vyvolání touhy vlastnit produkt
    • A (Action) akce: provedení samotného nákupu

    V některých případech se k modelu připojují ještě další dvě fráze. M — Memory, která pracuje s důležitostí zapamatování značky a související S — Satisfaction neboli spokojenost s produktem následovaný opětovným nákupem a doporučením ostatním. 

    Samozřejmě existují i další marketingové modely, které pracují s podobnou myšlenkou. Jako příklady lze zmínit například marketingový model IRDA, STDC aj. 

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.