AIDA

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to AIDA?

AIDA  marketingový model, který již v 19. století vytvořil E. St. Elmo Lewis. Cílem je prostřednictvím 4 základních kroků či frází dovést potenciálního klienta ke koupi a proměnit ho v zákazníka

Marketingový model AIDA
Marketingový model AIDA

AIDA v praxi

  • A (Attention)  — pozornost: upoutání pozornosti cílové skupiny či zákazníka
  • I  (Interest) — zájem: vzbuzení zájmu o produkt (např. touha zjistit více informací)
  • D (Desire) touha: vyvolání touhy vlastnit produkt
  • A (Action) akce: provedení samotného nákupu

V některých případech se k modelu připojují ještě další dvě fráze. M — Memory, která pracuje s důležitostí zapamatování značky a související S — Satisfaction neboli spokojenost s produktem následovaný opětovným nákupem a doporučením ostatním. 

Samozřejmě existují i další marketingové modely, které pracují s podobnou myšlenkou. Jako příklady lze zmínit například marketingový model IRDA, STDC aj. 

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.