Díky analýze klíčových slov dokážete zjistit, jaká slovní spojení hledají uživatelé na internetu ve spojitosti s tématem vašeho podnikání. Tato analýza je nejzásadnějším dokumentem pro on-line marketingové aktivity každého podnikatele..
Analýza klíčových slov v praxi:
V praxi probíhá sestavení analýzy klíčových slov následovně:
Při prvním kroku specialista čerpá údaje z různých systému jako Google Analytics, Google Ads, Sklik, ale také z našeptávačů a dalších marketingových platforem a stanoví témata spojená s vaším podnikáním. Součástí jsou také na slangové výrazy, které se ve vašem oboru podnikání využívají.
Druhý krok obsahuje samotný sběr dat, čím více se jich podaří získat, tím přesnější analýza bude.
V třetí fáze specialista data protřídí a zbaví se nerelevantních výsledků.
Následuje určení klasifikačních schémat neboli dimenzí. To znamená, že se každé slovo či slovní spojení klasifikuje podle určitého klasifikačního schématu neboli dimenze, například dle naší grafické ukázky níže může slovo akné spadat do dimenze “Problematika pleti”.
V závěru podle konkrétních potřeb dojde k vyhodnocení analýzy. Zaměřit se lze třeba na hledanost jednotlivých dimenzí nebo lze sledovat málo konkureční ale přesto hodně hledaná slova, která by vám mohla přinést nové návštěvníky. Klíčová slova je možné dále použít například v obsahovém plánu na blog nebo zjistit, zda-li se vůbec váš web v souvislosti s vybraným klíčovým slovem zobrazuje ve vyhledávačích.
Ukázka hledanosti klíčových frází v daných měsících:
Ukázka hledanosti klíčových frází v daných měsícíchBarevné vyhodnocení hledanosti problematik v rámci jednotlivých měsíců
Co je cílem analýzy klíčových slov?
Analýza klíčových slov poslouží k obsahové strategii webu, návrhu informační struktury webu nebo jako podklad pro další kanály marketingu jako PPC, sociální sítě či linkbuilding.
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie