Analýza klíčových slov

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to analýza klíčových slov?

    Díky analýze klíčových slov dokážete zjistit, jaká slovní spojení hledají uživatelé na internetu ve spojitosti s tématem vašeho podnikání. Tato analýza je nejzásadnějším dokumentem pro on-line marketingové aktivity každého podnikatele.. 

    Analýza klíčových slov v praxi:

    V praxi probíhá sestavení analýzy klíčových slov následovně:

    • Při prvním kroku specialista čerpá údaje z různých systému jako Google Analytics, Google Ads, Sklik, ale také z našeptávačů a dalších marketingových platforem a stanoví témata spojená s vaším podnikáním. Součástí jsou také na slangové výrazy, které se ve vašem oboru podnikání využívají.
    • Druhý krok obsahuje samotný sběr dat, čím více se jich podaří získat, tím přesnější analýza bude.
    • V třetí fáze specialista data protřídí a zbaví se nerelevantních výsledků. 
    • Následuje určení klasifikačních schémat neboli dimenzí. To znamená, že se každé slovo či slovní spojení klasifikuje podle určitého klasifikačního schématu neboli dimenze, například dle naší grafické ukázky níže může slovo akné spadat do dimenze “Problematika pleti”.
    • V závěru podle konkrétních potřeb dojde k vyhodnocení analýzy. Zaměřit se lze třeba na hledanost jednotlivých dimenzí nebo lze sledovat málo konkureční ale přesto hodně hledaná slova, která by vám mohla přinést nové návštěvníky. Klíčová slova je možné dále použít například v obsahovém plánu na blog nebo zjistit, zda-li se vůbec váš web v souvislosti s vybraným klíčovým slovem zobrazuje ve vyhledávačích.

    Ukázka hledanosti klíčových frází v daných měsících:

    Ukázka hledanosti klíčových frází v daných měsících
    Ukázka hledanosti klíčových frází v daných měsících
    Barevné vyhodnocení hledanosti problematik v rámci jednotlivých měsíců
    Barevné vyhodnocení hledanosti problematik v rámci jednotlivých měsíců

    Co je cílem analýzy klíčových slov?

    Analýza klíčových slov poslouží k obsahové strategii webu, návrhu informační struktury webu nebo jako podklad pro další kanály marketingu jako PPC, sociální sítě či linkbuilding.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.