CPM – Cost per mile

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to CPM?

Cost per mile (CPM) neboli cena za tisíc zobrazení je jednou z metrik využívaných při vyhodnocování výsledků reklamy. CPM zjišťuje, kolik zadavatel reklamy zaplatil za tisíc impresí (oslovených diváků, čtenářů).

CPM v praxi

  • CPM se zpravidla pohybuje v jednotkách korun až desítek korun. 
  • Po zhodnocení CPM se můžete rozhodnout, kde se vaše reklama zobrazuje nejvýhodněji. Avšak je lepší porovnávat podobnou reklamu s podobnou cílovou skupinou.
  • V případě Google Ads si inzerenti stanoví požadovanou cenu za 1000 zobrazení reklamy, vyberou si umístění reklamy a platí za každé zobrazení reklamy.
  • Stejný význam jako CPM má i často používaná zkratka CPT (Cost per thousand).

Co je cíl CPM?

Cílem využití metriky CPM je zjistit náklad na reklamu v poměru k počtu kliknutí a případně se i rozhodnout, kde chcete inzerovat.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.