CPM – Cost per mile

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to CPM?

    Cost per mile (CPM) neboli cena za tisíc zobrazení je jednou z metrik využívaných při vyhodnocování výsledků reklamy. CPM zjišťuje, kolik zadavatel reklamy zaplatil za tisíc impresí (oslovených diváků, čtenářů).

    CPM v praxi

    • CPM se zpravidla pohybuje v jednotkách korun až desítek korun. 
    • Po zhodnocení CPM se můžete rozhodnout, kde se vaše reklama zobrazuje nejvýhodněji. Avšak je lepší porovnávat podobnou reklamu s podobnou cílovou skupinou.
    • V případě Google Ads si inzerenti stanoví požadovanou cenu za 1000 zobrazení reklamy, vyberou si umístění reklamy a platí za každé zobrazení reklamy.
    • Stejný význam jako CPM má i často používaná zkratka CPT (Cost per thousand).

    Co je cíl CPM?

    Cílem využití metriky CPM je zjistit náklad na reklamu v poměru k počtu kliknutí a případně se i rozhodnout, kde chcete inzerovat.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.