Double opt-in neboli dvojité udělení souhlasu se zasíláním obchodních sdělení je jednou z možností, jak získat souhlas uživatele se zasíláním těchto e-mailových zpráv. Kromě toho, že uživatel udělí souhlas v rámci webového formuláře (single opt-in), musí ještě svůj zájem potvrdit kliknutím na odkaz v emailu.
Double opt-in v praxi
Obchodní sdělení budou chodit jen těm zákazníkům, kteří udělili souhlas v obou krocích.
Do vaší e-mailové databáze se dostanou pouze lidé, kteří mají o zasílání sdělení opravdu zájem. Díky tomu se může i zvýšit proklikovost a míra konverznosti vašich e-mailových kampaní.
V souladu s GDPR byste měli mít opravdu jistotu, že vám byl udělen souhlas se zasíláním přímo od majitele e-mailu, jehož adresa byla do formuláře zadána. Souhlas musí být prokazatelný, jednoznačný a ničím nepodmíněný. Což můžete právě díky double opt-in lépe prokázat.
Má to samozřejmě i své nevýhody. Složitější postup znamená méně kontaktů, které reálně dokážete získat. Databáze vám tím poroste pomalejším tempem.
Narozdíl od single opt-in obsahuje double opt-in dvě fáze ověření.
Co je cílem double opt-in?
Díky double opt-in si můžete vybudovat lepší databázi kontaktů. Vaše databáze nebude obsahovat ve většině případů neplatné nebo neexistující e-mailové adresy a navíc budou vaše obchodní sdělení odebírat opravdu jen kontakty, které o ně mají zájem. S menším počtem e-mailů v databázi také nemusíte platit tolik peněz za e-mailingové systémy.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie