E-commerce

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co to je E-commerce?

E-commerce je nákup nebo prodej zboží elektronicky za pomocí on-line služeb nebo přes internet. Typicky se jedná například o prodej přes e-shopy, o on-line reklamu, „affiliate marketing“ a podobně. Zjednodušeně e-commerce zahrnuje veškeré on-line aktivity, které vedou k prodeji nebo zvyšují jeho efektivitu. 

E-commerce má různé typy zaměření.
E-commerce má různé typy zaměření.

E-commerce v praxi

E-commerce dělíme podle zaměření na typ zákazníka na:

  • B2B (Business to Business) — obchodník obchodníkovi: nabídka jedné firmy druhé firmě
  • B2C (Business to Consumer) — obchodník zákazníkovi: obchod směřující k zákazníkovi
  • C2B (Consumer to Business) — zákazník obchodníkovi: obchod iniciuje kupující, který chce dosáhnout co nejvýhodnější ceny
  • C2C (Consumer to Consumer) — zákazník zákazníkovi: online tržiště, bazary, aukce nebo aplikace, které fungují na principu výměnného obchodu

E-commerce se vyvíjí rychlým tempem. Mezi trendy, které v této oblasti nyní pozorujeme patří důraz na udržitelnost, doručování do výdejních boxů či například doručení balíčku ještě v den objednání. V oblasti podpory on-line prodeje dochází k nárůstu firem investujících do influencer či affiliate marketingu.

Co je cílem e-commerce?

Pomocí internetu a obchodování na něm můžete rozšířit portfolio zákazníků a zvýšit míru prodeje vašeho zboží.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.