Autoresponder

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to autoresponder?

Autoresponder je v překladu „automatický rozesílač“ a řadí se mezi marketingové kanály využívané v e-mail marketingu. Jedná se o e-maily, které jsou automaticky rozesílány kontaktům v databázi. Mohou to být například automatická potvrzení objednávky po nákupu v e-shopu.

Autoresponder v praxi

  • Výhodou autoresponderu je fakt, že jej stačí vytvořit pouze jednou a poté už jej jen rozesílat.
  • Autoresponder můžeme rozdělit na dva základní typy. Časový autoresponder se automaticky rozesílá po určeném čase (den, týden, měsíc). Autoresponder po akci je druhý typ, který se rozesílá vždy po provedení určité akce, například jako potvrzení objednávky, při přihlášení k odběru newsletteru nebo jako odměna za registraci v podobě slevového kódu. 
  • Milou formou automatického e-mailu může být i přání k svátku. Další příklady jsme pro vás shrnuli na našem blogu.

Co je cílem autoresponderu?

Cílem automatického e-mailu může být informování zákazníka i zvýšení prodejů. K tomu mohou posloužit unikátní slevové kódy nebo speciální nabídky v rámci e-mailů.

Ukázka statistiky z CRM systému Leadhub

TIP od Suzzie:

Na rozesílání automatických e-mailů existuje řada nástrojů. Jedním z nich je například Mailchimp nebo český nástroj Leadhub.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.