Bannerová slepota

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to bannerová slepota?

Bannerová slepota je pojem, který označuje podvědomé ignorování bannerů uživateli na internetu. V průběhu let se podoba i umístění bannerové reklamy na webech poměrně ustálily, což vedlo k tomu, že ji uživatelé začali nevědomky přehlížet. Poprvé se o bannerovou slepotu zajímali už v roce 1998 J. P. Benway a D. M. Lane ve studii, která prokázala, že informace ukryté v bannerech lidé přehlížejí.

Příklad bannerů, které uživatel nejspíše nepřehlédne. Foto: Tivoli Partners

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.