Bannerová slepota

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to bannerová slepota?

    Bannerová slepota je pojem, který označuje podvědomé ignorování bannerů uživateli na internetu. V průběhu let se podoba i umístění bannerové reklamy na webech poměrně ustálily, což vedlo k tomu, že ji uživatelé začali nevědomky přehlížet. Poprvé se o bannerovou slepotu zajímali už v roce 1998 J. P. Benway a D. M. Lane ve studii, která prokázala, že informace ukryté v bannerech lidé přehlížejí.

    Příklad bannerů, které uživatel nejspíše nepřehlédne. Foto: Tivoli Partners

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.