Bounce rate

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to bounce rate?

Bounce rate v češtině označuje míru okamžitého opuštění a jedná se o pojem používaný v souvislosti s analýzou návštěvnosti webu. Za okamžité opuštění nástroj Google Analytics považuje takovou návštěvu webu, kdy uživatel otevřel jen jednu stránku, neprovedl žádnou další akci a web opustil.

Bounce rate se pak počítá jako počet návštěv jedné stránky vydělelených všemi návštěvami, jinými slovy je to procento všech návštěv vašeho webu, při nichž uživatelé zobrazili jedinou stránku a žádnou další akci neprovedli.

Opuštění webu může mít více příčin. Foto: Freepik

Bounce rate v praxi

Uživatelé mohou web okamžitě opustit z více důvodů.

  • Nízká kvalita webu –⁠ Uživatel zhodnotí web jako zastaralý, nepřehledný nebo nekvalitní a nemá důvod se na něm dále zdržovat.
  • Mnoho reklamy –⁠ Uživatele zavalí spousta reklamy, čímž web působí rušivě a nepřehledně.
  • Nerelevantní obsah –⁠ Přestože je váš web kvalitní, může se stát, že na něm uživatel zkrátka nenajde to, co hledá.
  • Pomalý web –⁠ Nedočkaví uživatelé nechtějí čekat, až se jim web načte. Pomalé načítání webu mohou způsobovat třeba příliš velké obrázky nebo nekvalitní webhosting.

Co je cílem bounce rate?

Míra okamžitého opuštění vám ukazuje, kolik uživatelů z vašeho webu okamžitě odchází. Taková data jsou důležitá a mohou vám napovědět, zda-li není nutné na vašem webu něco změnit.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.