Cross selling

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to cross selling?

    Cross selling neboli křížový prodej je marketingová strategie, která má pomoci zvýšit prodeje za pomocí nabídky souvisejícího zboží. Toto zboží může být přidáno k původní objednávce na zvýhodněnou cenu. 

    Cross selling v praxi

    Cross selling si lze představit například jako situaci, kdy si koupíte nový telefon a prodejce vám k němu doporučí kryt, bezdrátová sluchátka nebo jiné příslušenství, které by se vám mohlo hodit.

    Příklad cross sellingu na webu Megapixel.cz

    Co je cílem cross sellingu?

    Cílem je navýšit prodeje díky nabídce souvisejícího zboží, které zákazníkovi obchodník doporučí. Zároveň je takový nákup výhodný i pro zákazníka, který toto příslušenství zakoupí na jednom místě a v některých případech i za lepší cenu.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.