CTR

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to CTR?

CTR (click-through rate) neboli míra prokliku vyjadřuje efektivitu reklamy. Používá se k měření poměru mezi celkovým zobrazením internetové reklamy a počtem prokliků. Výsledná hodnota se vyjadřuje v procentech. 

Jak CTR vypočítat:

CTR (%) = počet prokliků / počet zobrazení * 100

CTR v praxi

  • Vysoké CTR mají zpravidla dobře cílené PPC reklamy, nízké CTR mívají bannerové reklamy.
  • Míra CTR se liší podle formátu i kvality reklamního sdělení, dobře nastavená PPC kampaň může dosahovat i nižší desítky procent.
  • CTR se využívá i u newsletterů, kde se jeho hodnota pohybuje obvykle mezi 5 a 20 procenty.

Co je cílem CTR?

Díky vypočítání míry prokliku můžete zjistit, jak si vaše kampaň vedla, co se proklikovosti týče. Můžete porovnat i více kampaní a zjistit, na kterou uživatelé klikali více.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.