CTR

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to CTR?

    CTR (click-through rate) neboli míra prokliku vyjadřuje efektivitu reklamy. Používá se k měření poměru mezi celkovým zobrazením internetové reklamy a počtem prokliků. Výsledná hodnota se vyjadřuje v procentech. 

    Jak CTR vypočítat:

    CTR (%) = počet prokliků / počet zobrazení * 100

    CTR v praxi

    • Vysoké CTR mají zpravidla dobře cílené PPC reklamy, nízké CTR mívají bannerové reklamy.
    • Míra CTR se liší podle formátu i kvality reklamního sdělení, dobře nastavená PPC kampaň může dosahovat i nižší desítky procent.
    • CTR se využívá i u newsletterů, kde se jeho hodnota pohybuje obvykle mezi 5 a 20 procenty.

    Co je cílem CTR?

    Díky vypočítání míry prokliku můžete zjistit, jak si vaše kampaň vedla, co se proklikovosti týče. Můžete porovnat i více kampaní a zjistit, na kterou uživatelé klikali více.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.