Daily reach neboli denní zásah se používá zejména ve spojitosti s rozhlasovou a televizní reklamou a označuje zásah kampaně či média za jeden den. Oficiálním výzkumem poslechovosti rádií je Radioprojekt pod agenturami STEM/MARK a Median.
Daily reach v praxi
Uvedeme si pár příkladů, jak můžeme daily reach v médiích měřit.
Rádio – Vybranou stanici si z cílové skupiny naladilo 8 % posluchačů, a to nepřetržitě a déle než pět minut ve vybraném dni.
Kampaň– Z cílové skupiny zaznamenalo 80 tisíc lidí minimálně jeden spot za týden.
Televize – Vybranou televizní stanici sledovalo 300 tisíc diváků z cílové skupiny, a to nepřetržitě a déle než pět minut ve vybraném dni.
Co je cílem měření daily reach?
Daily reach nám pomáhá určit, kolik lidí vidělo nebo slyšelo vysílání rádiové či televizní stanice, případně kolik lidí z cílové skupiny zaznamenalo kampaň.
Daily reach označuje zásah kampaně či média za jeden den
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie