Digitální marketing

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to digitální marketing?

Digitální marketing se zaměřuje na oblast digitálních médií a začal se objevovat s nástupem internetu. Dnes už je běžnou součástí téměř každé marketingové komunikace. Řadí se do něj veškerý marketing na digitálních médiích a využívá se nejen na počítačích, ale i na telefonech nebo tabletech. Obecně se dá říci, že narozdíl od online marketingu využívá jakoukoli „číslicovou“ techniku.

Digitální marketing v praxi

Digitální marketing zahrnuje několik oborů a specializací:

  • Sociální sítě  –⁠ Umožňují komunikaci se širokým publikem, patří sem Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok a další.
  • E-mailing  –⁠ Oslovuje vaše zákazníky formou newsletterů nebo speciálních akcí.
  • Obsahový marketing  –⁠ Zaměřuje se na obsah, třeba na články na blogu.
  • SEO  –⁠ Cílem je optimalizace obsahu pro vyhledávače, aby se váš web zobrazoval lépe ve výsledcích vyhledávání.
  • PPC  –⁠ Pracuje s placenou reklamou.
  • UX a design  –⁠ Klade důraz na uživatele a jeho zkušenost.

Co je cílem digitálního marketingu?

Cílů digitálního marketingu je celá řada. Můžete se rozhodnout, že chcete posílit svou značku a povědomí o ní, zaměřit se na akvizice nebo na zvýšení tržeb a počtu objednávek. Cílem může být i vybudování vztahu se zákazníkem.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.