E-mailing a e-mailová kampaň

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to e-mailing?

E-mailing a e-mailové kampaně se zaměřují na komunikaci se zákazníky pomocí e-mailů a patří mezi nástroje přímého marketingu. K oslovení za účelem reklamních i nereklamních sdělení se využívá přesně stanovený seznam e-mailových adres. U těchto kontaktů je nutné získat souhlas se zasíláním obchodních sdělení. K e-mailingu lze využít třeba nástroj Mailchimp nebo český Leadhub.

E-mailing v praxi

S e-mailingovými kampaněmi lze pracovat více způsoby.

  • E-mailová automatizace se objevuje v podobě opuštěného košíku, slevy na první nákup, přání k svátku, retenční kampaně, uvítacího e-mailu a také cross-sell či up-sell kampaní. Automatizované e-maily stačí nastavit jednou a poté už se rozesílají samostatně.
  • Newslettery reagují na konkrétní témata a nabídky. Jejich obsahem může být upozornění na nový článek na blogu, na výprodej nebo na novou službu.

Co je cílem e-mailingu?

Díky e-mailingu můžete oslovit lidi, kteří měli zájem odebírat zprávy od vaší firmy, ať už to jsou vaši zákazníci nebo jen zájemci o newsletter. Díky tomu je můžete informovat o slevových akcích, zaslat jim kupón nebo třeba popřát k svátku.

TIP od Suzzie:

Jednou z nejvýkonnějších e-mailingových kampaní je „opuštěný košík“, který zákazníkovi po stanoveném čase připomene, že vložil do košíku zboží, ale už nákup nedokončil. Více se nejen této kampani věnujeme v článku na blogu. Rádi vám také s vaší kampaní pomůžeme, stačí nás kontaktovat.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.