Engagement marketing 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to engagement marketing?

Engagement marketing zahrnuje techniky, strategie a postupy zaměřené na podporu účasti zákazníků. Vytváří smysluplné interakce zákazníka se značkou. Příkladem je možnost udělení zpětné vazby vaší firmě, hlasování o vzhledu nového produktu nebo chatbot. Obecně se engagement marketing snaží zákazníka vtáhnout do hry a zaujmout jeho pozornost, čímž reaguje na pasivní přijímání informací, kterým je každý člověk na internetu ve velkém vystaven.

Chatbota najdete třeba na webu ČSSZ.

Co je cílem engagement marketingu?

Díky většímu zapojení zákazníků je možné získat více jejich pozornosti a v dlouhodobém horizontu i vybudovat lepší a přívětivější vztah ke značce.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.