Event marketing 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to event marketing?

    Event marketing, volně přeloženo jako zážitkový marketing, se pojí s událostí, prožitkem či zážitkem. V zákazníkovi mají takové zážitky vyvolat psychické podněty, které mohou vést od posílení image značky až k zakoupení produktu nebo služeb. Při těchto událostech je pozornost často věnovaná jen úzké skupině lidí. 

    Možností, jak zážitkový marketing pojmout, je několik. Autor: Freepik

    Event marketing v praxi

    • Příkladem event marketingu jsou různé akce v rámci cestovního ruchu, kdy například hoteliér uspořádá speciální víkend spojený s degustací vína nebo výlety po okolí.
    • V oblasti beauty se může jednat o beauty odpoledne, kde si zákazníci mohou vyzkoušet různé produkty, nechat si ošetřit pleť nebo se nalíčit profesionály.

    Co je cílem event marketingu?

    Hlavním cílem je posílení image značky a její pozitivní vnímání. Díky event marketingu lze nejenom získat nové zákazníky, ale také si udržet stávající klienty i obchodní partnery.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.