Event marketing 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to event marketing?

Event marketing, volně přeloženo jako zážitkový marketing, se pojí s událostí, prožitkem či zážitkem. V zákazníkovi mají takové zážitky vyvolat psychické podněty, které mohou vést od posílení image značky až k zakoupení produktu nebo služeb. Při těchto událostech je pozornost často věnovaná jen úzké skupině lidí. 

Možností, jak zážitkový marketing pojmout, je několik. Autor: Freepik

Event marketing v praxi

  • Příkladem event marketingu jsou různé akce v rámci cestovního ruchu, kdy například hoteliér uspořádá speciální víkend spojený s degustací vína nebo výlety po okolí.
  • V oblasti beauty se může jednat o beauty odpoledne, kde si zákazníci mohou vyzkoušet různé produkty, nechat si ošetřit pleť nebo se nalíčit profesionály.

Co je cílem event marketingu?

Hlavním cílem je posílení image značky a její pozitivní vnímání. Díky event marketingu lze nejenom získat nové zákazníky, ale také si udržet stávající klienty i obchodní partnery.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.