Exkluzivita může v marketingu označovat více pojmů.
Klient si může určit, že agentura nebude pracovat pro jiného klienta ze stejné oblasti (pokud byste pracovali pro Škodu, už byste neměli pracovat i pro Fiat).
V případě podpory nějakého programu nebo akce nebude mezi sponzory další firma ze stejného segmentu.
Exkluzivitu také můžeme vidět ve smluvním vztahu mezi firmou a influencerem.
V oblasti obchodu pak exkluzivita znamená, že na určitém geografickém území výrobce zastupuje jen jeden obchodní zástupce a výrobce nesmí tímto zastoupením pověřit nikoho jiného.
V rámci exkluzivity agentura nebude pracovat pro jiného klienta ze stejné oblasti.
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie