Facebook Ads je název pro reklamní systém sociální sítě Facebook, který využívá platební modely PPC (Pay per Click) a PPV (Pay per View). Díky široké databázi uživatelů a jejich zájmů je na Facebooku snadné cílit na konkrétní cílové skupiny. Využívá se jak pro akviziční, tak pro retenční kampaně.
Ve Správci reklam si můžete nastavit hned několik kritérií:
Cílů, kterých můžete díky Facebook Ads dosáhnout, je více. Reklama může zvýšit povědomí o vaší značce a cílit na dosah, stejně tak se ale můžete rozhodnout, že chcete zvýšit počet prodejů z katalogu nebo docílit určitého počtu stažení vaší aplikace.
TIP od Suzzie:
Někdy je reklama vhodná spíše na Facebook, jindy na Google, a je tedy potřeba vždy zvážit obě možnosti. Když znáte své publikum a dokážete jej charakterizovat dle jeho zájmů, věku, aktivit, vzdělání, bydliště či zaměstnání, pak je Facebook ideální. A kdy je pro vaše účely lepší spíše Google? Sepsali jsme pro vás podrobné srovnání, které obě platformy porovnává.