Facebook

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to Facebook?

    Facebook je sociální síť, kterou v roce 2004 založil student programování Mark Zuckerberg. Nyní je na Facebooku více než 2,5 miliardy uživatelů z celého světa. Facebook funguje na principu vytvoření uživatelského profilu, v rámci kterého si můžete přidávat do přátel vaše známé. Kromě toho můžete sledovat stránky nebo být členy tematických skupin.

    Facebook v praxi

    Sociální síť nabízí několik funkcí.

    • Na hlavní stránce vidíte výběr příspěvků od vašich přátel, ze skupin, kterých jste členy, nebo příspěvky stránek, které se vám líbí. Zároveň se zde zobrazují sponzorované příspěvky.
    • V záložce stránky najdete přehled stránek, které spravujete, nebo zde můžete vlastní stránku založit.
    • V sekci watch se zobrazují videa, a to nejen ze stránek, které sledujete, ale i doporučená, která by vás mohla zajímat.
    • Marketplace je místem pro prodej a nákup zboží, které inzerují samotní uživatelé. Funguje na podobném principu jako Bazoš nebo Sbazar.
    • Ve skupinách najdete příspěvky ze skupin, kterými jste členy.

    TIP od Suzzie:

    Pomocí Facebooku můžete získat nové zákazníky. Ty na svůj e-shop přivedete třeba přes fanouškovskou stránku nebo díky Facebook Ads.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.