Konverze

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to konverze?

Konverze je jedním z nástrojů digitálního marketingu a označuje situaci, kdy návštěvník webové stránky provede akci, která má pro provozovatele této stránky užitek. Konverzi si lze představit jako objednávku zboží, přihlášení k odběru newsletteru, kliknutí na odkaz nebo třeba vyplnění dotazníku.

Pro měření konverzí si můžete v Google Analytics aktivovat cíle

TIP od Suzzie: 

Konverze na svém webu můžete měřit a analyzovat díky nástroji Google Analytics. Abyste mohli konverze měřit, musíte si prvně stanovit cíle, tedy určit, jaké konkrétní akce mají Google Analytics sledovat.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.