Konverzní poměr 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to konverzní poměr?

    Konverzní poměr lze definovat jako průměrný počet konverzí na interakci v procentech. Určuje, kolik procent návštěvníků stránky provedlo požadovanou akci, například začalo odebírat newsletter. Snahou každého provozovatele webu je samozřejmě, aby byl konverzní poměr co nejvyšší. Za minimální hodnotu lze považovat 1 %, vždy ovšem záleží na typu požadované akce, zaměření webu a dalších faktorech.

    Konverzní poměr v praxi

    K vypočtení můžete využít vzorec:

    Konverzní poměr (%) = počet konverzí / počet návštěvníků webu * 100

    Co je cílem výpočtu konverzního poměru?

    Díky analýze konverzí a konverzního poměru můžete zjistit, které části vaší stránky fungují, která tlačítka vyzývající k akci (CTA) skutečně poutají pozornost nebo naopak, kde ke konverzím nedochází vůbec.

    TIP od Suzzie:

    Pro sledování konverzního poměru a konverzí obecně můžete využít bezplatný nástroj Google Analytics, který vám zároveň měří i další informace o návštěvnosti vašeho webu.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.