Konverzní poměr 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to konverzní poměr?

Konverzní poměr lze definovat jako průměrný počet konverzí na interakci v procentech. Určuje, kolik procent návštěvníků stránky provedlo požadovanou akci, například začalo odebírat newsletter. Snahou každého provozovatele webu je samozřejmě, aby byl konverzní poměr co nejvyšší. Za minimální hodnotu lze považovat 1 %, vždy ovšem záleží na typu požadované akce, zaměření webu a dalších faktorech.

Konverzní poměr v praxi

K vypočtení můžete využít vzorec:

Konverzní poměr (%) = počet konverzí / počet návštěvníků webu * 100

Co je cílem výpočtu konverzního poměru?

Díky analýze konverzí a konverzního poměru můžete zjistit, které části vaší stránky fungují, která tlačítka vyzývající k akci (CTA) skutečně poutají pozornost nebo naopak, kde ke konverzím nedochází vůbec.

TIP od Suzzie:

Pro sledování konverzního poměru a konverzí obecně můžete využít bezplatný nástroj Google Analytics, který vám zároveň měří i další informace o návštěvnosti vašeho webu.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.