Marketingová automatizace

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to marketingová automatizace?

Marketingová automatizace využívá nástrojů, díky kterým lze některé marketingové úkony řešit a opakovat bez nutnosti dalšího většího zapojení člověka. Automatizovat lze například e-mailové kampaně díky autoresponderu nebo aktualizaci dat v CRM. Pro automatizaci je potřeba mít dostatek dat o vašich zákaznících, díky kterým je možné sdělení personalizovat. Nástroje automatizace e-mailingu nabízí například služba Leadhub.

Marketingové úkony lze řešit a opakovat bez nutnosti zapojení člověka.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.