Nativní reklama

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to nativní reklama?

    Nativní reklama je typ placené online nebo tiskové reklamy, jejímž cílem je nerušit zážitek návštěvníka webu. Objevuje se v místech, kde návštěvníci očekávají běžný obsah. To znamená, že se lépe vyhýbá bannerové slepotě, na druhou stranu ale musí být obsahově zajímavá. Jako příklad lze uvést třeba PR články, které se objevují ve výpisu běžných článků zpravodajských serverů.

    Nativní reklama v praxi

    Podle reklamní služby Sklik a výzkumu Sharethrough má nativní reklama před bannery několik výhod:

    • Na nativní reklamu se podívá o 25 % lidí více než na bannerovou reklamu.
    • Nativní reklamu by sdílelo se svými přáteli nebo rodinou 32 % dotázaných, u bannerové reklamy jen 19 %.
    • O 18 % více dotazovaných projevilo po zhlédnutí nativní reklamy nákupní záměr.
    Nativní reklama na serveru Seznam Zprávy. Autor: Sklik

    Co je cílem nativní reklamy?

    Nativní reklama se snaží přinést návštěvníkům webu zajímavý obsah, aniž by výrazně narušila jejich zážitek z prohlížení stránek. Cílem nativní reklamy je zisk větší proklikovosti, než je tomu u klasické bannerové reklamy.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.