Nativní reklama

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to nativní reklama?

Nativní reklama je typ placené online nebo tiskové reklamy, jejímž cílem je nerušit zážitek návštěvníka webu. Objevuje se v místech, kde návštěvníci očekávají běžný obsah. To znamená, že se lépe vyhýbá bannerové slepotě, na druhou stranu ale musí být obsahově zajímavá. Jako příklad lze uvést třeba PR články, které se objevují ve výpisu běžných článků zpravodajských serverů.

Nativní reklama v praxi

Podle reklamní služby Sklik a výzkumu Sharethrough má nativní reklama před bannery několik výhod:

  • Na nativní reklamu se podívá o 25 % lidí více než na bannerovou reklamu.
  • Nativní reklamu by sdílelo se svými přáteli nebo rodinou 32 % dotázaných, u bannerové reklamy jen 19 %.
  • O 18 % více dotazovaných projevilo po zhlédnutí nativní reklamy nákupní záměr.
Nativní reklama na serveru Seznam Zprávy. Autor: Sklik

Co je cílem nativní reklamy?

Nativní reklama se snaží přinést návštěvníkům webu zajímavý obsah, aniž by výrazně narušila jejich zážitek z prohlížení stránek. Cílem nativní reklamy je zisk větší proklikovosti, než je tomu u klasické bannerové reklamy.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.