Online reklama

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to online reklama?

    Online reklama, někdy také internetová reklama, je jedním z nástrojů digitálního marketingu. Může se vyskytovat v různých podobách (bannery, textová reklama, videoreklama) a k jejímu spuštění lze využít různých nástrojů (Sklik, Google Ads, Facebook Ads).

    Online reklama v praxi

    Existuje více modelů platby za internetovou reklamu. Mezi nejčastější patří:

    • CPC (Cost per Click) –⁠ platba za proklik,
    • CPM (Cost per Mille) –⁠ platba za tisíc zobrazení,
    • PPC (Pay per Click)  –⁠ aukční cena za proklik,
    • CPA (Cost per Action) –⁠ platba za provedenou akci,
    • CPE (Cost per Engagement) –⁠ platba za provedenou interakci,
    • dále také platba za zobrazení videa, za zhlédnutí videa, za počet unikátních uživatelů, za konverzi a podobně.

    Co je cílem online reklamy?

    Cílem internetové reklamy je ovlivnění rozhodování zákazníků při nákupu služeb a zboží. Díky reklamě mohou objevit produkt, který se rozhodnou zakoupit, a nebo se alespoň pro začátek dozví o existenci vaší značky.

    Online reklama se může vyskytovat v různých podobách a lze spustit pomocí různých nástrojů.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.