Online reklama

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to online reklama?

Online reklama, někdy také internetová reklama, je jedním z nástrojů digitálního marketingu. Může se vyskytovat v různých podobách (bannery, textová reklama, videoreklama) a k jejímu spuštění lze využít různých nástrojů (Sklik, Google Ads, Facebook Ads).

Online reklama v praxi

Existuje více modelů platby za internetovou reklamu. Mezi nejčastější patří:

  • CPC (Cost per Click) –⁠ platba za proklik,
  • CPM (Cost per Mille) –⁠ platba za tisíc zobrazení,
  • PPC (Pay per Click)  –⁠ aukční cena za proklik,
  • CPA (Cost per Action) –⁠ platba za provedenou akci,
  • CPE (Cost per Engagement) –⁠ platba za provedenou interakci,
  • dále také platba za zobrazení videa, za zhlédnutí videa, za počet unikátních uživatelů, za konverzi a podobně.

Co je cílem online reklamy?

Cílem internetové reklamy je ovlivnění rozhodování zákazníků při nákupu služeb a zboží. Díky reklamě mohou objevit produkt, který se rozhodnou zakoupit, a nebo se alespoň pro začátek dozví o existenci vaší značky.

Online reklama se může vyskytovat v různých podobách a lze spustit pomocí různých nástrojů.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.