Positioning 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to positioning?

Positioning je klíčový prvek marketingové strategie a marketingové komunikace. Zabývá se pozicí značky na trhu a definuje, čím se značka liší od konkurence. Může se zaměřit buďto na celou značkou, nebo na konkrétní produkt či službu.

Positioning v praxi

Při positioningu projděte následující 4 kroky:

  • Kdo jsou vaši zákazníci?
  • V čem je vaše firma nebo produkt jedinečný?
  • Kdo je vaše konkurence, jak se od ní odlišujete?
  • Jaké jsou ideální techniky pro propagaci vaší značky?

Co je cílem positioningu?

Díky positioningu jasně víte, jak si na trhu stojíte, co jsou vaše přednosti a co můžete nabídnout navíc oproti konkurenci. Na základě toho jste schopni lépe komunikovat vaši značku nebo produkt zákazníkům.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.