Positioning 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to positioning?

    Positioning je klíčový prvek marketingové strategie a marketingové komunikace. Zabývá se pozicí značky na trhu a definuje, čím se značka liší od konkurence. Může se zaměřit buďto na celou značkou, nebo na konkrétní produkt či službu.

    Positioning v praxi

    Při positioningu projděte následující 4 kroky:

    • Kdo jsou vaši zákazníci?
    • V čem je vaše firma nebo produkt jedinečný?
    • Kdo je vaše konkurence, jak se od ní odlišujete?
    • Jaké jsou ideální techniky pro propagaci vaší značky?

    Co je cílem positioningu?

    Díky positioningu jasně víte, jak si na trhu stojíte, co jsou vaše přednosti a co můžete nabídnout navíc oproti konkurenci. Na základě toho jste schopni lépe komunikovat vaši značku nebo produkt zákazníkům.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.