PPC –⁠ platba za proklik 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to PPC?

PPC (Pay per Click) neboli platba za proklik je model platby za internetovou reklamu. Principem PPC je, že inzerent platí za kliknutí na reklamu, nikoli za každé její zobrazení. Tento model využívají například reklamní systémy Google Ads nebo Sklik.

PPC reklama v praxi

Model PPC je postavený na platbě pouze za tu reklamu, na kterou uživatelé klikli.

Co je cílem PPC?

Cílem je na váš web přivést relevantní zákazníky, které oslovíte díky správně zacílené reklamě, a to za co nejmenší náklady za jeden proklik.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.