Případová studie 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to případová studie

Případová studie (hovorově případovka či kejska) neboli case study je metoda kvalitativního výzkumu. Zaměřuje se na popis zpravidla jednoho vybraného případu. V marketingu se lze setkat s případovými studiemi, které na příkladu práce pro klienta ukazují, jakých výsledků lze dosáhnout třeba při efektivním nastavení PPC kampaně nebo e-mailingu

Případová studie v praxi

Čtvrtletní srovnání organické návštěvnosti na webu Inkospor.

Co je cílem případové studie?

Díky zpracování případové studie můžete předávat dál své zkušenosti a zároveň ukázat své schopnosti. To může vést i ke zvýšení důvěry ve vaši práci a k uznání kolegů z vašeho oboru.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.