Publikační plán

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to publikační plán?

    Publikační plán je součástí marketingového plánu. Jeho obsahem je souhrn témat a formátů, které budou v rámci vašich komunikačních kanálů směřovat k vašim cílovým skupinám. Publikační plán se nejčastěji objevuje ve formě dokumentu, případně jako tabulka.

    Publikační plán v praxi

    Publikační plán by měl pro jednotlivé komunikační kanály obsahovat různé údaje. V případě příspěvků na sociální sítě v publikačním plánu obvykle najdete:

    • text příspěvku,
    • datum publikace a případně i čas,
    • jaké multimédium bude k textu připojeno (foto, video, grafika),
    • na jaké médium je konkrétní příspěvek určený,
    • seznam hashtagů, které budou použity.

    Co je cílem publikačního plánu?

    Díky publikačnímu plánu víte s dostatečným předstihem, jaký obsah na vašich komunikačních kanálech bude publikován. Zároveň si můžete příspěvky naplánovat dopředu na celý měsíc a nemusíte jejich vymýšlením a tvorbou trávit čas několikrát v průběhu měsíce.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.