Publikační plán

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to publikační plán?

Publikační plán je součástí marketingového plánu. Jeho obsahem je souhrn témat a formátů, které budou v rámci vašich komunikačních kanálů směřovat k vašim cílovým skupinám. Publikační plán se nejčastěji objevuje ve formě dokumentu, případně jako tabulka.

Publikační plán v praxi

Publikační plán by měl pro jednotlivé komunikační kanály obsahovat různé údaje. V případě příspěvků na sociální sítě v publikačním plánu obvykle najdete:

  • text příspěvku,
  • datum publikace a případně i čas,
  • jaké multimédium bude k textu připojeno (foto, video, grafika),
  • na jaké médium je konkrétní příspěvek určený,
  • seznam hashtagů, které budou použity.

Co je cílem publikačního plánu?

Díky publikačnímu plánu víte s dostatečným předstihem, jaký obsah na vašich komunikačních kanálech bude publikován. Zároveň si můžete příspěvky naplánovat dopředu na celý měsíc a nemusíte jejich vymýšlením a tvorbou trávit čas několikrát v průběhu měsíce.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.