Pull marketing 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to pull marketing?

    Pull marketing je marketingová strategie, jejímž středobodem je zákazník, který aktivně hledá řešení svého problému. Místo přímé snahy prodat produkt nebo službu, jako je tomu u push marketingu, se pull marketing zaměřuje na budování jména značky a na nabízení řešení. Investice do pull marketingu je investicí do budování dlouhodobého vztahu se zákazníkem. Mezi metody pull marketingu můžeme zařadit například obsahový marketing.

    Co je cílem pull marketingu?

    Cílem pull marketingu je vyvolat nebo posílit poptávku po určitém zboží nebo službě nenásilnou formou. Zároveň dochází k posílení důvěry ve značku a k silnějšímu vztahu mezi značkou a zákazníkem.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.