Remarketing

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to remarketing? 

    Remarketing je jednou z metod cílení reklamy. Tato reklama cílí na uživatele, kteří už na váš web jednou přišli. Remarketing můžete využít v rámci služeb Google Ads nebo Sklik Retargeting.

    Remarketing v praxi

    • Prvně si zákazník zobrazí položku z vaší nabídky –⁠ například boty.
    • Díky cookies se mu reklama na konkrétní boty zobrazuje i po opuštění stránky. 
    • Tím se tento výrobek uživateli neustále připomíná, což může vést až k zakoupení nových bot. 
    • I proto se jedná o jeden z nejefektivnějších způsobů cílení, který přináší nejvíce objednávek.
    Popis remarketingu na webu reklamní služby Sklik.cz

    TIP od Suzzie:

    Remarketing můžete využít i na profesní sociální síti LinkedIn. Jak na to, vysvětlujeme v článku o reklamě na LinkedInu na našem blogu.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.