Remarketing

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to remarketing? 

Remarketing je jednou z metod cílení reklamy. Tato reklama cílí na uživatele, kteří už na váš web jednou přišli. Remarketing můžete využít v rámci služeb Google Ads nebo Sklik Retargeting.

Remarketing v praxi

  • Prvně si zákazník zobrazí položku z vaší nabídky –⁠ například boty.
  • Díky cookies se mu reklama na konkrétní boty zobrazuje i po opuštění stránky. 
  • Tím se tento výrobek uživateli neustále připomíná, což může vést až k zakoupení nových bot. 
  • I proto se jedná o jeden z nejefektivnějších způsobů cílení, který přináší nejvíce objednávek.
Popis remarketingu na webu reklamní služby Sklik.cz

TIP od Suzzie:

Remarketing můžete využít i na profesní sociální síti LinkedIn. Jak na to, vysvětlujeme v článku o reklamě na LinkedInu na našem blogu.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.