SMART (pravidlo pro určení cílů) 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to SMART?

    SMART je metoda, která vám pomůže s definováním cílů. Nejčastěji se používá v oblasti strategického a projektového řízení. SMART lze nicméně uplatnit i v dalších oblastech, ať už jde o určení cílů vaší firmy nebo o vaše osobní cíle.

    SMART v praxi

    • S (Specific) –⁠ Cíl musí být definovaný přesně, musí být specifický.
    • M (Measurable) –⁠ Splnění cíle musí být možné změřit.
    • A (Achievable) –⁠ Cíl musí být dosažitelný a je nutné, aby jej odpovědná osoba akceptovala.
    • R (Realistic) –⁠ Musí být reálné v určitém čase zadaný cíl splnit.
    • T (Time-bound) –⁠ Cíl je časově ohraničený, je pro něj jasně určený termín.
    SMART je metoda, která vám pomůže s definováním cílů.

    Co je cílem metody SMART?

    Díky metodě SMART si dokážete určit reálné, splnitelné, měřitelné cíle, které jsou dostatečně specifické a mají pevně daný termín.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.