SMART (pravidlo pro určení cílů) 

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to SMART?

SMART je metoda, která vám pomůže s definováním cílů. Nejčastěji se používá v oblasti strategického a projektového řízení. SMART lze nicméně uplatnit i v dalších oblastech, ať už jde o určení cílů vaší firmy nebo o vaše osobní cíle.

SMART v praxi

  • S (Specific) –⁠ Cíl musí být definovaný přesně, musí být specifický.
  • M (Measurable) –⁠ Splnění cíle musí být možné změřit.
  • A (Achievable) –⁠ Cíl musí být dosažitelný a je nutné, aby jej odpovědná osoba akceptovala.
  • R (Realistic) –⁠ Musí být reálné v určitém čase zadaný cíl splnit.
  • T (Time-bound) –⁠ Cíl je časově ohraničený, je pro něj jasně určený termín.
SMART je metoda, která vám pomůže s definováním cílů.

Co je cílem metody SMART?

Díky metodě SMART si dokážete určit reálné, splnitelné, měřitelné cíle, které jsou dostatečně specifické a mají pevně daný termín.

Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.