STDC model (See, Think, Do, Care)

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to STDC model?

    STDC (See, Think, Do, Care) –⁠ revoluční pohled na online marketing, který před několika lety obletěl celý marketingový svět. Tento model popisuje cestu zákazníka a rozdělení nákupního procesu do 4 fází.

    TIP od Suzzie:

    Při startu nového projektu se rozhodně vyplatí si STDC model projít a zamyslet se nad jednotlivými body. V případě STDC modelu vám může pomoci i článek na našem blogu, kde se tomuto tématu věnujeme podrobněji.

    STDC v praxi

    • S (See) –⁠ Tato fáze trvá i několik měsíců a v jejím rámci oslovujeme největší skupinu lidí, snažíme se v ní zaujmout potenciální zákazníky.
    • T (Think) –⁠ Druhá fáze cílí na skupinu lidí, která už o koupi z vašeho portfolia uvažuje. Vaším cílem je zákazníkovi nabídnout obsah, který mu s rozhodováním pomůže a přesvědčí ho ke koupi.
    • D (Do) –⁠ Ve třetí fázi je zákazník rozhodnutý, že si produkt/službu zakoupí. Vaším úkolem je přesvědčit jej, aby nakoupil právě u vás.
    • C (Care) –⁠ V poslední fázi jsou cílovou skupinou zákazníci, kteří už u vás nakoupili. Tyto zákazníky si chcete udržet, proto jim můžete nabídnout například slevu na další nákup.
    Marketingový model STDC. Autor: Seznam.cz

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.