STDC model (See, Think, Do, Care)

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to STDC model?

STDC (See, Think, Do, Care) –⁠ revoluční pohled na online marketing, který před několika lety obletěl celý marketingový svět. Tento model popisuje cestu zákazníka a rozdělení nákupního procesu do 4 fází.

TIP od Suzzie:

Při startu nového projektu se rozhodně vyplatí si STDC model projít a zamyslet se nad jednotlivými body. V případě STDC modelu vám může pomoci i článek na našem blogu, kde se tomuto tématu věnujeme podrobněji.

STDC v praxi

  • S (See) –⁠ Tato fáze trvá i několik měsíců a v jejím rámci oslovujeme největší skupinu lidí, snažíme se v ní zaujmout potenciální zákazníky.
  • T (Think) –⁠ Druhá fáze cílí na skupinu lidí, která už o koupi z vašeho portfolia uvažuje. Vaším cílem je zákazníkovi nabídnout obsah, který mu s rozhodováním pomůže a přesvědčí ho ke koupi.
  • D (Do) –⁠ Ve třetí fázi je zákazník rozhodnutý, že si produkt/službu zakoupí. Vaším úkolem je přesvědčit jej, aby nakoupil právě u vás.
  • C (Care) –⁠ V poslední fázi jsou cílovou skupinou zákazníci, kteří už u vás nakoupili. Tyto zákazníky si chcete udržet, proto jim můžete nabídnout například slevu na další nákup.
Marketingový model STDC. Autor: Seznam.cz
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.