STDC (See, Think, Do, Care) – revoluční pohled na online marketing, který před několika lety obletěl celý marketingový svět. Tento model popisuje cestu zákazníka a rozdělení nákupního procesu do 4 fází.
TIP od Suzzie:
Při startu nového projektu se rozhodně vyplatí si STDC model projít a zamyslet se nad jednotlivými body. V případě STDC modelu vám může pomoci i článek na našem blogu, kde se tomuto tématu věnujeme podrobněji.
STDC v praxi
S (See) – Tato fáze trvá i několik měsíců a v jejím rámci oslovujeme největší skupinu lidí, snažíme se v ní zaujmout potenciální zákazníky.
T (Think) – Druhá fáze cílí na skupinu lidí, která už o koupi z vašeho portfolia uvažuje. Vaším cílem je zákazníkovi nabídnout obsah, který mu s rozhodováním pomůže a přesvědčí ho ke koupi.
D (Do) – Ve třetí fázi je zákazník rozhodnutý, že si produkt/službu zakoupí. Vaším úkolem je přesvědčit jej, aby nakoupil právě u vás.
C (Care) – V poslední fázi jsou cílovou skupinou zákazníci, kteří už u vás nakoupili. Tyto zákazníky si chcete udržet, proto jim můžete nabídnout například slevu na další nákup.
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie