Targeting –⁠ zacílení v marketingu

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to targeting?

Targeting označuje v češtině zacílení neboli výběr cílové skupiny. Následuje po takzvané segmentaci, kdy si rozdělíte potenciální zákazníky do skupin neboli segmentů. V rámci targetingu volíte, které segmenty trhu jsou pro váš byznys nejatraktivnější a jak je co nejefektivněji oslovit.

Co je cílem targetingu?

Díky targetingu se zaměříte na takové segmenty trhu, které vám potenciálně přinesou nejvíce zisků. Svoji energii ani prostředky tak nesoustředíte tam, kde by se vám to nemuselo vyplatit.

Díky targetingu se zaměříte na ziskové segmenty.
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.