Up Selling – navyšování prodeje

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to Up Selling?

    Up Selling neboli navyšování prodeje je jedna z technik prodeje a marketingu. V rámci Up Sellingu výrobce nebo prodejce pobízí zákazníky k nákupu dražší verze zboží za účelem navýšení zisku. Narozdíl od cross-sellingu není předmětem nabídky související zboží.

    Up Selling v praxi

    • Můžete si to představit na příkladu auta. Je možné si zakoupit automobil se základní výbavou, vy si ale pravděpodobně dokoupíte alespoň nějaké nadstandardní vybavení, třeba v podobě automatické klimatizace nebo vyhřívaných sedaček.
    • Podobně mohou marketéři pomocí e-mailingu oslovit zákazníky, kteří si před nějakou dobou zakoupili nový telefon, a nyní je u nich pravý čas na pořízení nového, lepšího modelu.

    Co je cílem Up Sellingu?

    Díky nabídce lepší, propracovanější či nadstandardní služby nebo zboží můžete navýšit své zisky z prodeje.

    Technika Up Selling se vám snaží prodat dražší verzi vámi zvoleného zboží. Autor: Pexels

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.