Up Selling – navyšování prodeje

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to Up Selling?

Up Selling neboli navyšování prodeje je jedna z technik prodeje a marketingu. V rámci Up Sellingu výrobce nebo prodejce pobízí zákazníky k nákupu dražší verze zboží za účelem navýšení zisku. Narozdíl od cross-sellingu není předmětem nabídky související zboží.

Up Selling v praxi

  • Můžete si to představit na příkladu auta. Je možné si zakoupit automobil se základní výbavou, vy si ale pravděpodobně dokoupíte alespoň nějaké nadstandardní vybavení, třeba v podobě automatické klimatizace nebo vyhřívaných sedaček.
  • Podobně mohou marketéři pomocí e-mailingu oslovit zákazníky, kteří si před nějakou dobou zakoupili nový telefon, a nyní je u nich pravý čas na pořízení nového, lepšího modelu.

Co je cílem Up Sellingu?

Díky nabídce lepší, propracovanější či nadstandardní služby nebo zboží můžete navýšit své zisky z prodeje.

Technika Up Selling se vám snaží prodat dražší verzi vámi zvoleného zboží. Autor: Pexels
Zuzana Ševčíková
Markeťačka tělem i duší. Marketingové strategie, placené reklamy ani e-mailová automatizace mi nejsou cizí. V marketingu jsem jako ryba ve vodě, i proto jsem založila agenturu Suzzie, kde spolu s týmem pracuji na splnění marketingových snů našich klientů.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.