ROI – Return on Investments

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to ROI?

    Zkratka ROI skrývá slova Return on Investments neboli v překladu návratnost investic. Index ROI ukazuje výnos (v procentech) z utracené částky. Používá se ke zhodnocení účinnosti investice, můžete ale tímto způsobem mezi sebou i různé investice porovnávat.

    Pro vypočtení ROI se používá následující vzorec: ROI (%) = hodnota výnosů/náklady investice*100

    Ukázka výpočtu ROI
    Ukázka výpočtu ROI

    U influencer marketingu můžeme měřit ROI například přes slevové kódy nebo díky UTM parametrům. Příklad, jak ROI u influencer marketingu spočítat, jsme si pro vás připravili v článku na našem blogu.

    V praxi

    • Pokud vám vyjde více než 0 %, znamená to, že se vám investice vrátila, pokud se dostanete do záporných čísel, byla investice prodělečná.
    • V marketingu můžete sledovat například výnosnost internetové reklamy. Víte, kolik jste do reklamy investovali a víte i kolik u vás návštěvníci, které na web přivedla reklama, utratili.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.