ROI – Return on Investments

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to ROI?

Zkratka ROI skrývá slova Return on Investments neboli v překladu návratnost investic. Index ROI ukazuje výnos (v procentech) z utracené částky. Používá se ke zhodnocení účinnosti investice, můžete ale tímto způsobem mezi sebou i různé investice porovnávat.

Pro vypočtení ROI se používá následující vzorec: ROI (%) = hodnota výnosů/náklady investice*100

Ukázka výpočtu ROI
Ukázka výpočtu ROI

U influencer marketingu můžeme měřit ROI například přes slevové kódy nebo díky UTM parametrům. Příklad, jak ROI u influencer marketingu spočítat, jsme si pro vás připravili v článku na našem blogu.

V praxi

  • Pokud vám vyjde více než 0 %, znamená to, že se vám investice vrátila, pokud se dostanete do záporných čísel, byla investice prodělečná.
  • V marketingu můžete sledovat například výnosnost internetové reklamy. Víte, kolik jste do reklamy investovali a víte i kolik u vás návštěvníci, které na web přivedla reklama, utratili.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.