A-B testování

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.
Vyplňte prosím svou e-mailovou adresu a my vám jednou za čas pošleme newsletter s tím nejlepším obsahem.

    Co je to A-B testování?

    A-B testování nazývané rovněž „split testing“ je marketingová metoda, která umožňuje porovnat efektivitu více variant (reklamy, stránky na webu apod.) v rámci určitého marketingového nástroje. Důležitými prvky jsou dostatečný vzorek uživatelů a stejné podmínky testování pro obě varianty. Po vyhodnocení úspěšnosti (například v Google Analytics) se dále pracuje s výslednou variantou. 

    A-B testování vám pomůže porovnat efektivitu více variant.
    A-B testování vám pomůže porovnat efektivitu více variant.

    A-B testování v praxi

    • Reklamní bannery v PPC reklamě (textové i grafické prvky)
    • Landing pages webu (CTA tlačítka, nadpisy, formuláře)
    • Efektivita newsletterů (varianty e-mailů, předměty, odesílatel)
    • Počet kroků v nákupním košíku aj.

    Například v Business Manageru (inzertním nástroji pro Facebook a Instagram) je možné A/B test provést tak, že posléze sám vyhodnotí podle zvoleného časového období a rozpočtu, na kolik procent bude A/B test relevantní.

    Co je cílem A-B testování?

    Zjistit, která z testovaných variant je výkonnější z pohledu konverzí, konverzního poměru, CTR či jiných metrik.

    Pojďme se sejít

    Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.

      Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
      +420 771 177 011
      info@suzzie.cz
      Všechny kontakty
      Impact Hub,
      Drtinova 557/10,
      150 00 Praha 5
      Impact Hub,
      Cyrilská 7,
      602 00 Brno
      Zobrazit na mapě
      © 2024 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
      Suzzie.cz logo
      Pro váš úspěch v digitálním světě.