Z našeho blogu

Zdravím, tady Suzzie. Jako průvodce světem marketingu se vám budu snažit poradit a inspirovat vás ve vašem podnikání. Věřím, že zde získáte spoustu užitečných informací.

🌞 Vyhlašujeme letní akci na balíček fotografií

Nechte si vaše produkty profesionálně nafotit a ukažte je v tom nejlepším světle. Použít je následně můžete na sociálních sítích nebo v PPC reklamách. Využijte naší akční nabídky, která kromě focení zahrnuje i následnou postprodukci fotek a marketingovou konzultaci.

Pokračovat ve čtení

Reklama na LinkedIn – krok za krokem

Většina firem a menších podnikatelů chce v dnešní době inzerovat na Facebooku. Avšak ne každému se inzerce na této sociální síti vyplatí. Pokud potřebujete oslovit převážně B2B klientelu či potřebujete cílit na určitá firemní odvětví, typ vzdělání, pracovní pozice – reklama na LinkedIn je určená přímo pro vás.

Pokračovat ve čtení

Tipy a triky pro vaše Instagram Stories

Prostředí Instagramu pomáhá zvýšit povědomí o značce, podpořit prodej a prohloubit vztah se zákazníky. Je ideálním způsobem, jak oslovit potenciální zákazníky tam, kde rádi tráví spoustu času. Jak dát všem vědět o tom, co zajímavého se právě ve firmě děje? Vyzkoušejte Stories neboli příběhy.

Pokračovat ve čtení

Představujeme vám Suzzie Academy aneb pojďte se s námi vzdělávat

Jsme rádi, že vám, více jak po roce práce, můžeme představit Suzzie Academy, která nabídne online i offline školení od našeho týmu zkušených a certifikovaných marketérů. Na přípravě kurzů jsme strávili přes 500 hodin, abychom měli opravdu jistotu, že jsou pečlivě zpracované a účastnící je budou moci v praxi maximálně využít.

Pokračovat ve čtení

Zaujal vás některý z mých článků?

Pokud byste se chtěli dozvědět o možnostech aplikace na vaše podnikání, můžete využít první konzultace zdarma.
Bezplatná konzultace

Jak se vyhnout hacknutí účtu a co dělat, když už je pozdě

Možná patříte mezi ty šťastné, jejichž reklamní účet na Facebooku běží bez nejmenších problémů. Ale i přesto byste měli nyní zbystřit – hacknutí účtu se může týkat i vás a je dobré si raději zkontrolovat, zdali jste udělali maximum pro to, abyste tomu předešli.

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Jak jsme klientovi snížili PNO z reklam na Facebooku o téměř 60 %

V červenci roku 2021 nás oslovil klient provozující e-shop s produkty zdravé výživy s tím, že se jim nedaří z reklam na sociálních sítích dosáhnout požadovaných výsledků. Takové výzvy máme nejradši a od dalšího měsíce jsme se již s klientem domluvili na spolupráci. V této případové studii vás provedeme od úvodního auditu Facebook kampaní, přes námi doporučené postupy až po expanzi na Slovensko. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to.

Pokračovat ve čtení

Naše tipy: Jak se vypořádat s negativními komentáři a hejty?

Komentáře. Něco, s čím se setkáváme dnes a denně. Na sociálních sítích obzvlášť. S pozitivními reakcemi je to poměrně jednoduché. Bohužel, v online světě se potkáme i s odvrácenou stranou popularity – negativními komentáři, nebo ještě hůře s tzv. hate neboli hejtem. Jak na něj správně reagovat a nezhroutit se z toho? Pojďme tomu společně […]

Pokračovat ve čtení

Konference Ženy v byznysu: Nejlepší rady a tipy od přednášejících 

Den nabitý hodnotnými myšlenkami, inspirací, smíchem a networkingem – tak by se dala shrnout pražská konference Ženy v byznysu, která proběhla před pár dny v krásných konferenčních prostorách hotelu Chateau St. Havel. O ty nejlepší rady a tipy od 13 významných osobností českého byznysu se s vámi právě dnes podělím v dnešním tak trochu netradičním článku na našem blogu. Tak se pohodlně usaďte a připravte se na pořádnou dávku inspirace a povzbuzení.

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Jak (ne)obyčejná PPC optimalizace dělá zázraky

Každý z nás v agentuře dělá svou práci dle svého nejlepšího úsudku a zkušeností. Avšak nikdo z nás nikdy neví, jestli bude daná reklama opravdu fungovat, nebo jestli konkrétní kreativa opravdu osloví cílovou skupinu zákazníka apod. Z toho důvodu je potřeba po spuštění kampaní, ať už na sociálních sítích, na Google či jinde, kontrolovat, jak se výsledky reklam vyvíjejí a je důležité provádět pravidelnou optimalizaci pro co nejlepší výsledky kampaní. O své poctivé mravenčí práci se rozpovídal náš Míša „pépécéčkař”.

Pokračovat ve čtení

Případová studie: Jak jsme prodávali klimatizaci levněji v zimě než v létě

Klimatizaci většina lidí logicky ocení primárně v horkých letních dnech. Málokdo však už ví, že klimatizací lze i poměrně efektivně topit a vytápět jednotlivé místnosti dle potřeby, taktéž lze díky jejím speciálním vzduchovým filtrům efektivně působit proti různým virům a bakteriím. To jsou jedny z výhod, proč nepřemýšlet nad pořízením klimatizace jen do parných dnů a přesně těchto informací, jsme také využili do našich kampaní pro 81klima.cz.

Pokračovat ve čtení
1 2 3 5

Nejčtenější články

Ze světa onlajnu

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.