Z našeho blogu

Zdravím, tady Suzzie. Jako průvodce světem marketingu se vám budu snažit poradit a inspirovat vás ve vašem podnikání. Věřím, že zde získáte spoustu užitečných informací.

Jak na cookies v roce 2022 a proč jim věnovat pozornost?

Na těsto budete potřebovat 2 hrnky mouky, 2 vejce… Ne, žerty stranou. V tomto článku se pravděpodobně nedozvíte nejlepší recept na ty pravé americké cookies s obřími kusy čokolády. Zato se ale dozvíte nejen o novinkách a zásadních změnách, které přinese rok 2022 v oblasti cookies, ale i o tom, jaké kroky musíte provést vy jako majitel webu či e-shopu.

Pokračovat ve čtení

Proč používat hashtagy na Instagramu a jak je vybírat?

Věděli jste, že od roku 2010 je slovo hashtag oficiálně uznané Oxfordským slovníkem jako nové slovo? Ano, na mysli máme přesně ta slova, která dnes a denně vídáte zejména pod instagramovými příspěvky, před nimiž je křížek, chcete-li znak #. Někteří zlí jazykové tu a tam mohou tvrdit, že hashtagy jsou zastaralé a jejich využívání už není nutné. Nenechte se ale zmást. Opak je pravdou. V dnešním článku vám ukážeme, proč hashtagy používat, jaké vybírat, jak s nimi nakládat a kterým se raději vyhnout obloukem. 

Pokračovat ve čtení

‚‚E-mail marketing má pozitivní vyhlídky a bude neustále růst,“ říká Markéta Kryštůfková ze společnosti Leadhub

Co je Leadhub? V čem spočívá jeho jedinečnost? Proč je pro e-shopaře důležitý? A co všechno nabízí? Na tyto a další otázky odpovídala Markéta Kryštůfková ze společnosti Leadhub. Pokud vás zajímá i zbytek rozhovoru, můžete si ho také poslechnout ve formě podcastu nebo jej zhlédnout ve videu na YouTube.

Pokračovat ve čtení

Recenze nástroje Mailhunt: Loví newslettery úspěšných, aby vylepšil ty vaše

Česká startupová scéna se na jaře rozrostla o pozoruhodného marketingového nováčka – Mailhunt. Poměrně nedávno spuštěný e-mailingový nástroj slibuje rychlý a přehledný monitoring newsletterů konkurence. Co všechno umí a komu by rozhodně neměl uniknout? Vyzkoušeli jsme ho za vás a připravili přehled toho nejzajímavějšího.

Pokračovat ve čtení

Zaujal vás některý z mých článků?

Pokud byste se chtěli dozvědět o možnostech aplikace na vaše podnikání, můžete využít první konzultace zdarma.
Bezplatná konzultace

Jak správně vyhodnocovat úspěšnost marketingových kampaní?

Máte marketingový rozpočet a přemýšlíte, jak si ověřit, zda se s ním nakládá efektivně? Pro vyhodnocení a optimalizaci vašeho online marketingu můžete začít s ukazatelem PNO – podíl nákladů na obratu. Pro strategická rozhodnutí můžete sáhnout i po pokročilejších metrikách, jakou je například CLV, tedy customer lifetime value – celoživotní hodnota zákazníka. Pojďme si společně PNO a CLV vypočítat a zjistit, jak s nimi dále pracovat.

Pokračovat ve čtení

Uživatelské recenze – proč jsou důležité?

Průzkumy i praxe nám ukazují, že firmy velmi často podceňují sílu recenzí, které mohou získat od svých klientů. A to jak těch pozitivních, tak negativních. Uživatelské recenze však mohou váš byznys vystřelit do nebeských výšin, nebo ho také pěkně pohřbít. V dnešním článku vám jejich důležitost ukážeme.

Pokračovat ve čtení

Instagram BIO – co to je a jak s ním pracovat?

Co je to Instagram BIO? Jak s ním pracovat? Co by v něm nemělo chybět? Jak si zvolit profilovou fotografii? Podle čeho zvolite své uživatelské jméno? Pokud si kladete alespoň jednu z těchto otázek, tak je tento článek přímo pro vás.

Pokračovat ve čtení

Olympijský speciál aneb co nového se událo v marketingu

Letní olympijské hry v Tokiu hýbou nejen sportovním, ale i mediálním a marketingovým prostředím, připravili jsme pro vás olympijský speciál. Zde se sice nedozvíte, v jaké disciplíně to pro Českou republiku cinklo tentokrát, zato vám ale povíme, jak k letním olympijským hrám přistupuje právě svět marketingu.

Pokračovat ve čtení

Marketingové novinky – červenec 2021

Neúnosné letní horko, nefunkční klimatizace ani spálená ramena nám nezabrání v tom, abychom vám i během těchto parných měsíců dodali ty nejnovější zprávy z online světa. Tak se na to pojďme společně podívat.

Pokračovat ve čtení

Rozhovor s Petrou Blachovou: Jak na marketing v sociálním podniku?

V čem je sociální podnik Myjómi odlišný? Jak důležitý je marketing? Na tyto i další otázky odpovídala Petra Blachová, marketingová manažerka sociálního podniku Myjómi.

Pokračovat ve čtení
1 2 3 4

Nejčtenější články

Ze světa onlajnu

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Cyrilská 7,
603 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.
Náš web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací.
Rozumím