Co zajímavého se událo na poli online marketingu v posledních týdnech? Přijměte naše pozvání a svezte se společně s námi na virtuální vlně marketingových novinek.
Zdravím, tady Suzzie. Jako průvodce světem marketingu se vám budu snažit poradit a inspirovat vás ve vašem podnikání. Věřím, že zde získáte spoustu užitečných informací.
Co zajímavého se událo na poli online marketingu v posledních týdnech? Přijměte naše pozvání a svezte se společně s námi na virtuální vlně marketingových novinek.
I pouze s organickou návštěvností můžete dosáhnout vynikajících výsledků. V tomto článku vám prozradíme, jak se nám díky kvalitnímu obsahu podařilo několikanásobně zvýšit návštěvnost a potažmo také zisky na e-shopu Inkospor bez využití reklamy.
Suzzie.cz za tento rok pořádně povyrostla, proto bych se vámi ráda podělila o krátké shrnutí za letošní rok 2020 a také to, co přinese rok 2021. Ve článku se také dozvíte, jak získat až 100 000 Kč na spolupráci se Suzzie.cz, a to stojí za přečtení – co myslíte?
STDC (see, think, do, care) — revoluční pohled na online marketing, který před několika lety obletěl celý marketingový svět. Je postavený na selském rozumu a pokud jej přizpůsobíte svým potřebám, má potenciál vám pomoci lépe pochopit váš byznys a přinést kýžené zvýšení zisků. V čem tedy spočívá největší přínos této jednoduché „marketingové tabulky“?
V dnešním článku vám proto představíme aplikace, o nichž jste možná zatím neslyšeli, ale věříme, že o to zajímavější a přínosnější pro vás budou. Zjistěte, jak efektivně budovat brand, vylepšovat klientské profily a získávat relevantní informace pro úspěšný influencer marketing na Instagramu.
Většina firem a menších podnikatelů chce v dnešní době inzerovat na Facebooku. Avšak ne každému se inzerce na této sociální síti vyplatí. Pokud potřebujete oslovit převážně B2B klientelu či potřebujete cílit na určitá firemní odvětví, typ vzdělání, pracovní pozice – reklama na LinkedIn je určená přímo pro vás.
Při psaní článků na web by měl být text nejen čtivý pro vaše návštěvníky a potenciální zákazníky, ale také by měl být přívětivý pro internetové vyhledávače. Kvalitní článek vám může přinést i přední místa ve vyhledávačích a tím vám pomůže získat vyšší návštěvnost a kýžené konverze. V tomto článku přinášíme SEO rady, které by měl znát každý copywriter.
V předchozím článku jsme vám prozradili, jak postupovat při výběru influencera. Dneska se podíváme na to, jakými způsoby můžete měřit úspěšnost svých influencer kampaní.
V prvním článku o neuromarketingu jsme probrali, jakým způsobem funguje lidský mozek a jak se evolučně vyvinul do dnešní podoby. Ale především jsme se dozvěděli, jak můžeme s těmito poznatky ovlivnit mysl našich zákazníků pomocí marketingu. V dnešním článku se zaměříme na emoce, které mohou sehrát důležitou roli v nákupním procesu.
Pro klienta jsme vybrali vhodné technické řešení a připravili kompletní e-mailovou strategii od A do Z. Díky důkladné segmentaci, personalizaci a automatizaci jsme klientovi zvýšili objem tržeb o 10 % za 3 měsíce – s minimálními náklady a úsilím. Přečtěte si, jak jsme to dokázali.