Pro klienta jsme vybrali vhodné technické řešení a připravili kompletní e-mailovou strategii od A do Z. Díky důkladné segmentaci, personalizaci a automatizaci jsme klientovi zvýšili objem tržeb o desítky procent s minimálními náklady a úsilím. Přečtěte si, jak se pro našeho klienta stal e-mailing jeden z nejziskovějších marketingových kanálů.
Kampaň na opuštěný košík je obecně jednou z nejvýkonnějších kampaní, a to jak v placené reklamě na Google či Facebooku, tak i v případě e-mail marketingu.
Pro našeho klienta jsme proto připravili e-mailovou kampaň na opuštěný košík, která se zákazníkovi odesílá ve dvou fázích.
Po opuštění košíku dorazil za 2 hodiny personalizovaný e-mail s produkty z e-shopu. Obsahem e-mailu nebyly pouze produkty z opuštěného košíku, ale také výhody daného e-shopu a kontaktní údaje, kam se může zákazník obrátit v případě potřeby.
Pokud zákazník nenakoupil po 2 hodinách, za 24 hodin mu přišla připomínka s nadstandardní pobídkou ve formě slevy či dárku.
Díky vyšší marži produktů jsme si mohli dovolit zavést slevu na první nákup. Tato e-mailová kampaň probíhala v několika krocích:
Pro stávající zákazníky, kteří vyplnili jméno a e-mail do pop-upu se slevou na první nákup, jsme nakonec vytvořili věrnostní kampaň jako kompenzaci, kde našli dárek ve formě slevy za dosavadní přízeň.
Strategií této kampaně byla akvizice nových zákazníků pomocí pop-upu. K jeho správnému cílení slouží cookies – pokud je tedy použito anonymní okno nebo software, který zabraňuje ukládání cookies, není možno pop-up správně zacílit a zobrazí se tak i stávajícím zákazníkům.
Níže se můžete podívat na ukázku statistiky ze CRM systému Leadhub pro e-mailovou kampaň „Sleva na první nákup“.
Obsahem e-mailu byly nejprodávanější produkty i to, „co by se Vám mohlo líbit“ na základě historie prohlížených a zakoupených produktů.
Na základě jména uloženého v e-mailové databázi jsme mohli začít posílat přání k svátku a zlepšovat tak vztahy se zákazníky i nezákazníky.
Zákazníkům i nezákazníkům jsme tak mohli nejen popřát k jejich svátku, ale také upřímně poděkovat buď za jejich nákup a věrnost či za jejich zájem odebírat naše novinky a další obsah.
Zákazníkům jsme také začali nabízet buď související zboží či dražší varianty již zakoupených produktů. Díky tomu se nám podařilo zvýšit průměrnou hodnotu objednávky.