Marketingový mix

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co to je marketingový mix?

Marketingový mix neboli 4P je důležitou složkou pro vytvoření marketingové strategie. Organizace nebo firma pak za pomocí marketingového mixu představuje a konkretizuje kroky, které vedou k poptávce po produktu.

Elementy marketingového mixu 4P

Marketingový mix v praxi

  • (Product)  — produkt: uspokojuje potřeby zákazníka. Nejedná se pouze o produkt nebo službu, ale i o další faktory jako: kvalita, design, obal, výrobce,...
  • (Price) — cena: hodnota výrobku pro zákazníka, vyjádřená v penězích.
  • (Place) — místo: místo prodeje a způsob distribuce, včetně distribučních cest, logistiky a distribuční sítě.
  • Promotion — propagace: propagace zboží nebo služeb, neboli jak se spotřebitelů o produktu nebo službě dozví. Spadá sem PR, přímý prodej, reklama a podobně.

Co je cílem marketingového mixu?

Cílem marketingového mixu 4P je zamyslet se nad vaším produktem tak, abyste dostali zajímavý produkt, a dostali jej správnou cestou k cílovému publiku.

Existují i modely, které 4P rozšiřují na 7P nebo dokonce 8P. Přidávají zejména pojem People (lidé, bez kvalitního složení týmu úspěchu nedosáhnete), Productivity (Produktivita) nebo logistika a vztahy s dopravci samy o sobě (Packaging).

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.