Akvizice

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to akvizice?

Akvizice v oblasti marketingu představuje proces získávání zákazníka. Akviziční kampaně mají pomoci oslovit lidi, kteří vás ještě neznají, a proměnit je v zákazníky. Akvizice se často používá v souvislosti s pojmem PPC reklama.

Akvizice v praxi

Akvizice může probíhat přes několik kanálů:

  • Obsahový marketing –⁠ Vytváření nového, vysoce relevantního obsahu je efektivní cesta k získání nových zákazníků.
  • E-mailing –⁠ Pomáhá vybudovat vztah s odběrateli vašich newsletterů a může je přesvědčit ke koupi produktu.
  • Sociální sítě –⁠ Prezentují vaši firmu navenek, pomáhají vám budovat komunitu kolem vašeho produktu i oslovit nové zákazníky.
  • Vyhledávače –⁠ Díky správné optimalizaci pro vyhledávače na váš web zavítá více návštěvníků.
  • Affiliate a influencer marketing –⁠ Pomůže oslovit nové zákazníky, kteří o vás zatím neslyšeli, a přesvědčit k nákupu ty, kteří se jen zatím „nerozhoupali“.
Ukázka statistiky z CRM systému Leadhub po použití akviziční kampaně

TIP od Suzzie 

Akviziční kampaň může proběhnout i pomocí pop-upu. Na web lze umístit nabídku slevy na první nákup, která míří na ty návštěvníky e-shopu, kteří ještě nejsou zákazníky. K takovému cílení se využívá cookies. Více jsme se o této akviziční kampani rozepsali na blogu.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.