CPC (Cost per Click) neboli cena za proklik je částka, kterou zadavatel reklamy průměrně zaplatí za každé kliknutí na inzerci. Někdy se CPC označuje i jako PPC (Price per Click), není to ale to samé. CPC nabízí například Google Ads.
Cena za proklik neboli CPC
CPC v praxi
U CPC kampaně si můžete nastavit maximální cenu za proklik. To je nejvyšší částka, kterou jste ochotni za proklik zaplatit.
Obvykle za něj však zaplatíte méně, konečná cena CPC se označuje jako skutečná.
Platíte jen za kliknutí na reklamu, nikoli za její pouhé zobrazení.
Pojďme se sejít
Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Kontaktujte nás
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
Na webu používáme cookies. Pokud si myslíte, že je to v pořádku, klikněte na „Zanechat drobky“. Kliknutím na „Nastavení“ si také můžete vybrat, jaké soubory cookie chcete.
Přečtěte si naše zásady používání souborů cookie