CPC

Obsah článku

Ze světa onlajnu

Co je to CPC?

CPC (Cost per Click) neboli cena za proklik je částka, kterou zadavatel reklamy průměrně zaplatí za každé kliknutí na inzerci. Někdy se CPC označuje i jako PPC (Price per Click), není to ale to samé. CPC nabízí například Google Ads.

Cena za proklik neboli CPC

CPC v praxi

  • U CPC kampaně si můžete nastavit maximální cenu za proklik. To je nejvyšší částka, kterou jste ochotni za proklik zaplatit.
  • Obvykle za něj však zaplatíte méně, konečná cena CPC se označuje jako skutečná.
  • Platíte jen za kliknutí na reklamu, nikoli za její pouhé zobrazení.

Pojďme se sejít

Stačí vyplnit formulář níže. Ozveme se Vám do 48 hodin a domluvíme se na termínu. Nákladů se nemusíte bát. Prvních 30 minut konzultace je zdarma.
Jsme tým marketingových profesionálů specializující se na výkonnostní a obsahový marketing.
+420 771 177 011
info@suzzie.cz
Všechny kontakty
Impact Hub,
Drtinova 557/10,
150 00 Praha 5
Impact Hub,
Cyrilská 7,
602 00 Brno
Zobrazit na mapě
© 2022 Suzzie.cz. Všechna práva vyhrazena.
Suzzie.cz logo
Pro váš úspěch v digitálním světě.