E-mailing a e-mailové kampaně se zaměřují na komunikaci se zákazníky pomocí e-mailů a patří mezi nástroje přímého marketingu. K oslovení za účelem reklamních i nereklamních sdělení se využívá přesně stanovený seznam e-mailových adres. U těchto kontaktů je nutné získat souhlas se zasíláním obchodních sdělení. K e-mailingu lze využít třeba nástroj Mailchimp nebo český Leadhub.
S e-mailingovými kampaněmi lze pracovat více způsoby.
Díky e-mailingu můžete oslovit lidi, kteří měli zájem odebírat zprávy od vaší firmy, ať už to jsou vaši zákazníci nebo jen zájemci o newsletter. Díky tomu je můžete informovat o slevových akcích, zaslat jim kupón nebo třeba popřát k svátku.
TIP od Suzzie:
Jednou z nejvýkonnějších e-mailingových kampaní je „opuštěný košík“, který zákazníkovi po stanoveném čase připomene, že vložil do košíku zboží, ale už nákup nedokončil. Více se nejen této kampani věnujeme v článku na blogu. Rádi vám také s vaší kampaní pomůžeme, stačí nás kontaktovat.